Szafranski Skrevet August 4, 2014 Rapporter Share Skrevet August 4, 2014 Mange tråde, ikke blevet klogere De fleste tråde er af ældre dato, de to nyeste hjælper mig ikke videre. Som jeg har forstået det er skal der bruges en ekstra styreboks fra Velux. Enten KFL100 (Udgået) eller KFL050. Jeg har ikke solafskærming, bare et helt alm. Velux Integra vindue. Hvad vil jeg kunne få ud af at sætte det sammen med IHC´n. Kan jeg åbne/lukke på tryk?Sætte dem til at åbne i fx 30min om dagen?Få dem til at lukke ved godnat tryk?Vil jeg få noget ud af at integrere dem? Kristoffer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 4, 2014 Rapporter Share Besvaret August 4, 2014 Kan jeg åbne/lukke på tryk?Sætte dem til at åbne i fx 30min om dagen?Få dem til at lukke ved godnat tryk?Vil jeg få noget ud af at integrere dem?Ja.Ja, men det kan man også med Velux remoten.Ja.Ja, integration. Og dermed fuld fulighed for fjernbetjening mm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret August 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2014 I det store hele, så få jeg ikke så meget ud af at bygge det sammen. Andet end fjernbetjeningen bliver bygget ind i ihc´n. Hvilket modul skal jeg ha fat i, den udgåede KFL100 eller den nye KFL050, hvad er jeres anbefalinger? Skal denne monteres ved vinduet, eller kan den monteres bed tavle og hvad hvilket modul skal den forbindes til? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Poulsen Besvaret August 5, 2014 Rapporter Share Besvaret August 5, 2014 Som jeg forstår det, så skal KLF-100 forbindes til vinduet med ledning, mens KLF-050 kommunikerer trådløst. Du kan montere dem begge ved tablen, men hvis du benytter KLF-100, så skal der trækkes signalkabel til vinduet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret August 5, 2014 Rapporter Share Besvaret August 5, 2014 KLF-100 er også trådløs. Se evt. manualen, den giver en del svar over hvordan det virker og hvad der er muligt. http://www.velux.dk/da-dk/Private/Raad_og_beregnere/Montering/Monteringsvejledninger/Fjernbetjent_tilbehoer/Documents/KLF100_Brugsvejledning.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Szafranski
Mange tråde, ikke blevet klogere
De fleste tråde er af ældre dato, de to nyeste hjælper mig ikke videre.
Som jeg har forstået det er skal der bruges en ekstra styreboks fra Velux. Enten KFL100 (Udgået) eller KFL050.
Jeg har ikke solafskærming, bare et helt alm. Velux Integra vindue.
Hvad vil jeg kunne få ud af at sætte det sammen med IHC´n.
Kan jeg åbne/lukke på tryk?
Sætte dem til at åbne i fx 30min om dagen?
Få dem til at lukke ved godnat tryk?
Vil jeg få noget ud af at integrere dem?
Kristoffer
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts