Henrik Kjærgaard Skrevet July 13, 2008 Rapporter Share Skrevet July 13, 2008 Hvor stor må programmet blive i - IHC Visual 2.0 ?P.S midt fylder 950 KB. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret July 13, 2008 Rapporter Share Besvaret July 13, 2008 Der er vist ingen der endnu har nået loftet :laugh: De fleste .vis-filer jeg bruger ligger tæt på de 2MB. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret July 14, 2008 Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 Jeg har en på 3,4 MB liggende, der har heller ikke været problemer, så jeg tror der er rigeligt plads til det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Thorsen1354922231 Besvaret March 2, 2009 Rapporter Share Besvaret March 2, 2009 Jeg har lige fået mit projekt på næsten 5,5 MB til at virke. Selv om der er mange timerer der kører hele tiden, virker det hele uden forsinkelser. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret March 2, 2009 Rapporter Share Besvaret March 2, 2009 den nye firmware skulle være endnu hurtigere i afviklingen, så programmet kan blive stort, har dog aldrig set en på 5,5 MB:ohmy: vildt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Thorsen1354922231 Besvaret March 9, 2009 Rapporter Share Besvaret March 9, 2009 Jeg tror jeg nu har nået målet, for hvor stort et projekt må være. 5651 KB kunne uploades. Efter en lille ændring, så det kom op på 5652 KB, gik det hele i sort. For at få liv i systemet igen, måtte jeg tage strømmen fra controlleren. Jeg jeg havde slettet lidt, kunne det uploades igen. Jeg tror derfor grænsen er omkring 5651 KB. Programmet er så stort, især på grund af hjemmesimulering og forbrug-overvågning på det meste.Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Kjærgaard
Hvor stor må programmet blive i - IHC Visual 2.0 ?P.S midt fylder 950 KB.
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts