Danni Damgaard Johansen Skrevet July 8, 2014 Rapporter Share Skrevet July 8, 2014 Hvor kan jeg se det aktuelle klokkeslæt i controlleren?Bruger et 7 dages ur med eet tænd og et sluktidspunkt. (23.59 og 07.00)Bruger on puls til at lukke en port i indkørslen og bruger off pulsen til at åbne porten næste morgen. Men, kunden siger porten lukker klokken ca 12.00? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret July 9, 2014 Rapporter Share Besvaret July 9, 2014 Det står side 105 i IHC manualen - hvis din kontroller er på netværket kan du se det under administrator og så klikke på dato og tid. Hvis du åbner Visual kan du se under kontroller/ indstillinger. Hvordan du gør det med USB ved jeg ikke - har aldrig prøvet.Mvh. Jørgen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret July 9, 2014 Rapporter Share Besvaret July 9, 2014 Lige nøjagtig som Jørgen siger, i IHC Aministrator.. Der kan du både se og indstille controllertiden. Også via USB. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni Damgaard Johansen Besvaret July 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 9, 2014 Er det normalt tiden ikke passer med "virkeligheden" hvis det er tilfældet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret July 10, 2014 Rapporter Share Besvaret July 10, 2014 Jeg har også et 7 døgns ur, som heller ikke opførte sig som det skulle, selvom jeg havde indstillet tiden manuelt. Det var først da jeg benyttede 'tids serveren' det virkede rigtigt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret July 10, 2014 Rapporter Share Besvaret July 10, 2014 LK berører det her lidt i realease note til den nye Beta firmware 2.7.199.Den supporter NPT tids servere, som skulle være bedre ( Google - jeg har ingen erfaring). Min controller fryser ved test af tids server, hvis jeg bruger en NIST tids server og kan kun genstartes ved power uppå den hårde måde. (Fjern al power et øjeblik - så genstarter kontrolleren når power kommer igen).Ved brug af NTP tids server kører det bare super. Jeg bruger NPT1.FAU.DE rent tilfældigt, men det funker.Har sat controlleren til at checke tiden for hver 240. timer/ 10 dage. LK er informeret. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts