Lars1 Besvaret October 3, 2016 Rapporter Share Besvaret October 3, 2016 På 30/9/2016 at 15:40 , Bjarne Sørensen skrev: Jeg troede bare at der ikke var en opdatering til Visual for ver 6.1 men det var der. Såvidt jeg kan se er eneste ændring at den nye FWloader ikke vil uploade FW nyer end 2.7.220 i HW 6.1 controller. Ellers kan jeg ikke finde nogen ændringer i Visual for HW 6.1 Den nye FW loader vil iøvrigt heller ikke uploade de reset firmware, som ligger på DL sitet her, men de reseter alligevel ikke andet end IP addressen, så det gør nok ikke så meget. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret October 4, 2016 Rapporter Share Besvaret October 4, 2016 16 timer siden, Lars1 skrev: Såvidt jeg kan se er eneste ændring at den nye FWloader ikke vil uploade FW nyer end 2.7.220 i HW 6.1 controller. Ellers kan jeg ikke finde nogen ændringer i Visual for HW 6.1 Den nye FW loader vil iøvrigt heller ikke uploade de reset firmware, som ligger på DL sitet her, men de reseter alligevel ikke andet end IP addressen, så det gør nok ikke så meget. Efter opgradering af både FW og Visual i en HW 6.2 kontroller var der en lille del af programmet, som ikke virkede som før. En genstart fra Admin fik mit til at virke igen - blot til info og måske hjælp. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts