Jens Ostenfeld Skrevet July 12, 2008 Rapporter Share Skrevet July 12, 2008 Hej!Hvor finder man de billigste IHC-komponenter på nettet?Umiddelbart ville jeg finde priser hos Billig-Ihc, og så gøre brug af elvvs.dk's lovning om prisgarenti minus 5%.Men fåes det billigere på anden vis?Jeg skal købe for over 20.000 kr stumpermvh Jens Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rasmus Agdestein Besvaret July 12, 2008 Rapporter Share Besvaret July 12, 2008 Tror ikke du finder billigere priser end hos billig-ihc.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret July 13, 2008 Rapporter Share Besvaret July 13, 2008 Jeg må tilslutte mig ghostrunner, jeg tror ikke du finder det billigere end hos Billig-IHC.Jeg skulle have stumper for 25 - 28 KKR, og modtog et tilbud fra Billig-IHC hvor jeg vurderede at det ikke kunne betale sig arbejde i yderligere prisnedslag.Hilsner Ole Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kitora Besvaret July 14, 2008 Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 Jeg har brugt over 100K på IHC komponenter. Jeg fandt den billigste pris hos direkte-el.dk. Send en mail til dem og bed om en samlet pris, så får du priser som er billigere end billig-ihc.Jeg fik også en pris fra Solar med 23% rabat, men de kunne ikke være med.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Ostenfeld Besvaret July 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 HejJeg har lige bestilt det hele hos direkte-el. Først forsøgte jeg med at få et samlet tilbud. Prisen på dette var marginalt under den som hos billig-ihc.Derefter tog jeg billig-ihc's priser og forespurgte på de 4% på dem hos direkte-el. Og det var der ingen problemer med.Så min konklusion er (indtil videre) er, at det billigste er at handle hos direkte-el ved at anvende billig-ihc's priser og så få de 4% rabat ved direkte-el's prisgarenti.Jeg gad godt vide størrelsen på direkte-el / billig-ihc's avancer? Er der nogen der ved hvem der tjener penge i værdikæden? Det er vel LK som scorer langt det meste, eller hvad?mvh Jens Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret July 14, 2008 Rapporter Share Besvaret July 14, 2008 Jeg fik tilbud fra BilligIHC.dk og Greenline.dk.Greenline lå væsentligt under BilligIHC's priser, selvom det ikke ser sådan ud i deres webshop.Jeg synes bare du skal kontakte 3-4 steder og få nogle tilbud ;)Btw. Greenline giver dig også rabatter når du efterfølgende bestiller hos dem. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ulrik Friis Besvaret August 14, 2008 Rapporter Share Besvaret August 14, 2008 Jeg har netop idag bestilt for knap 32.000 kr. og valget faldt på Billig-IHC for eminent service.Jeg hentede tilbud hos Billig-IHC og et par andre. Billig-IHC var billigst, hvorefter jeg forelagde dem Netsalg EL&VVS prisgaranti på 5% af listeprisen. Billig-IHC var til at handle med og jeg mente også at de skulle have ordre, da de havde hjulpet rigtig meget, også med en speciel vejsløjfedetektor som der kan læses om, i en anden tråd her på siden. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922221 Besvaret August 14, 2008 Rapporter Share Besvaret August 14, 2008 Jeg har bestilt og købt alt mit hos www.direkte-el.dk ! Send dem mail, så går de 4% under den billigste konkurrent. Men først og fremmest så yder de kanon service. Jeg har skulle bruge dele i udlandet, ingen problem de blev bare sendt der. Ting som man normalt ikke kan købe i LK's sortiment - ja dem har de skaffet også.De holder hvad de lover, og ting bliver leveret til tiden. Jeg har ikke have negativ oplevelse med dem endnu, og jeg har købt en del der. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jens Ostenfeld Besvaret August 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 14, 2008 Enig h2o, jeg har gjort præcis det samme.Jeg lavede en sammenligning på et regneark for alle de el-netbutikker jeg kunne finde. Her var billig-ihc de billigste på prislisten hele vejen i gennem. Og med udgangspunkt i deres prisliste og så købe det med 4% hos el-direkte, så bliver det næppe meget billigere. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MrBech Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Jeps.. www.direkte-el.dk super service. Selv efter 3 måneder tog de alle de dele jeg have fået købt for mange af retur. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Undskyld jeg lige blander lidt andet ind i den her tråd.Til h2oMå jeg spørge hvad det var for nogle dele fra udlandet du skulle bruge?//Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ole Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 h2o skrev:Jeg har bestilt og købt alt mit hos www.direkte-el.dk ! Send dem mail, så går de 4% under den billigste konkurrent. Men først og fremmest så yder de kanon service. Jeg har skulle bruge dele i udlandet, ingen problem de blev bare sendt der. Ting som man normalt ikke kan købe i LK's sortiment - ja dem har de skaffet også.De holder hvad de lover, og ting bliver leveret til tiden. Jeg har ikke have negativ oplevelse med dem endnu, og jeg har købt en del der.Som jeg forstår det, var det blot at delene skulle leveres i udlandet.? :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Due Jørgensen Besvaret August 15, 2008 Rapporter Share Besvaret August 15, 2008 Årh sorryJeg tager lige et læsekursus Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922221 Besvaret August 16, 2008 Rapporter Share Besvaret August 16, 2008 Hej Ja delene skulle sendes til udlandet. IHC findes nemlig ikke i Rusland Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts