Hop til indhold

Korte Ich Kabler Under 1M Til Ihc Tv

Recommended Posts

Hej alle

jeg har nu 3 tv hvor jeg har forbundet dem med IHC RJ45 til TV out, samt triple splitter.

alle tv og IHC udtag er midt på væggen og mine tv er led tynde så jeg har ingen kabler ud fra tv'et. 

problemet er at jeg ikke kan få IHC Tv kabler kortere end 2 M, og LK  kabler er jo lige så tykke og hårde som et EL installations kabel hvilket gør det umuligt at få dem gmet bag tv'et.

jeg kan se at man kan købe net kabler som kun er 0.5 m lange, 

ved i om det også findes til deres IHC RJ 45 til TV output?

jeg kan ikke finde dem nogen steder. 

http://www.yousave.dk/shop/tilslutningskabler-og-140c1.html

Link til kommentar
Del på andre sites

problemet er at jeg ikke kan få IHC Tv kabler kortere end 2 M, og LK  kabler er jo lige så tykke og hårde som et EL installations kabel hvilket gør det umuligt at få dem gmet bag tv'et.

jeg kan se at man kan købe net kabler som kun er 0.5 m lange, 

ved i om det også findes til deres IHC RJ 45 til TV output?

Jeg har tidligere selv flikket et kabel sammen ved at tage et standard STP kabel og monteret et antennestik. Jeg ved godt at der skulle sidde en baloon i LKs kabel, men det virkede. Brugte et ganske almindeligt multimeter til at se hvilke ledere der skulle samles. Jeg kan ikke huske om det var før eller efter antennesignalet blev digitalt
Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok