Tommy Bach Skrevet June 15, 2014 Rapporter Share Skrevet June 15, 2014 Kan man lave sine egne tryk (1 tast med 1 diode) og indsætte i IHC Visual? min tanke var at få tilbagemelding fra DIN dimmere i IhcRemote Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 15, 2014 Rapporter Share Besvaret June 15, 2014 Ja, man kan godt indsætte ekstra "virtuelle" tryk så du kan få status info fra en FB vist på f.eks. Ipad eller smartphone app. hvis det er det du tænker på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tommy Bach Besvaret June 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 15, 2014 Kan man lave sine egne tryk (1 tast med 1 diode) og indsætte i IHC Visual? min tanke var at få tilbagemelding fra DIN dimmere i IhcRemote ja selvfølgelig der er jo brugerdefineret udgangsprodukt. tak for svar Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Tommy Bach
Kan man lave sine egne tryk (1 tast med 1 diode) og indsætte i IHC Visual? min tanke var at få tilbagemelding fra DIN dimmere i IhcRemote
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts