Mikkel Skovgaard Besvaret June 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 24, 2014 For satan det ser sku godt ud Keep up the good work Takker... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret June 25, 2014 Rapporter Share Besvaret June 25, 2014 Ahh jeg tjekkede lige log - har du husket at opsætte dine moduler under menuen Dokmentation -> Dataline moduler? Hvis ikke så dukker der ikke noget om fordi den ellers ikke ved noget om det.Aha, der har jeg aldrig været inde og rode. Det er vel også kun noget man skal sætte op hvis man vil have det med. Men min LK dok er ellers fungerende alligevel. Men det ser fedt ud det du har lavet Mikkel. Det kunne være nice med en "Download som PDF" knap. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret June 25, 2014 Rapporter Share Besvaret June 25, 2014 Det kunne være nice med en "Download som PDF" knap.Hellere noget lidt mere redigerbart som doc eller rtf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 25, 2014 Kan i ikke bare gemme som HTML i jeres browser og åbne i word ? eller print som PDF? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 25, 2014 Aha, der har jeg aldrig været inde og rode. Det er vel også kun noget man skal sætte op hvis man vil have det med. Men min LK dok er ellers fungerende alligevel. Men det ser fedt ud det du har lavet Mikkel. Det kunne være nice med en "Download som PDF" knap. Det er mest korrekt at tilføje sine moduler derinde - jeg laver ikke understøttelse for det er blank Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Hej alle sammen - over 150 forskellige brugere har brugt mit værktøj - jeg håber i finder det nyttigt Jeg har nok ikke så meget tid til at kode på det mere så med mindre nogen har nogle virkelig gode ideer eller behov. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret November 9, 2014 Rapporter Share Besvaret November 9, 2014 Hvis du kunne udvikle det så det kunne punktsvejse under vandet, så ville jeg være glad:-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret November 10, 2014 Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 Jeg sælger udstyr til at svejse under vandet, så du siger bare til - Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret November 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2014 http://ing.dk/artikel/sadan-svejser-dykkere-nord-stream-sammen-i-110-meters-dybde-118524 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 2, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 2, 2015 Jeg har lavet en opdatering til systemet som gør det lidt hurtigere og nemmere at bruge Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret March 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 13, 2015 Jeg har lavet en ny opdatering som giver en oversigt til sidst over hver enkelt kabel - meget brugbart når man laver nye tavler etc. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 9, 2015 Har opdateret lidt igen - så hvis systemet kan genkende kabel type viser den de "ledige"/udokumenterede ledere/farver i ledningsoversigten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret May 9, 2015 Rapporter Share Besvaret May 9, 2015 Et bruger ønske: Gem som PDF Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 9, 2015 Et bruger ønske: Gem som PDFDet kan din browser hvis du bruger Chrome, bare brug udskriv og vælg gem PDF. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret May 9, 2015 Rapporter Share Besvaret May 9, 2015 Det virker fint, tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret August 10, 2015 Rapporter Share Besvaret August 10, 2015 Hej Mikkel Jeg har lige prøvet det her program med et projekt hvor jeg har nummereret svagstrømskablerne fra 1 til 20 og stærkstrøms kablerne fra 1 til 30. Den viser så ikke stærkstrøms kablerne fra 1 til 20 da disse pladser er "optaget" af svagstrømskablerne. Er det noget du kan kigge på? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2015 Hej Mikkel Jeg har lige prøvet det her program med et projekt hvor jeg har nummereret svagstrømskablerne fra 1 til 20 og stærkstrøms kablerne fra 1 til 30. Den viser så ikke stærkstrøms kablerne fra 1 til 20 da disse pladser er "optaget" af svagstrømskablerne. Er det noget du kan kigge på? kan du sende mig project filen eller din unikke url - i en privat besked? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2015 Sådan - tak til Allan Nissen - nu er fejlen løst. Systemet håndtere nu flere kabler med samme numre - så længe kabeltypen er forskellig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Allan Nissen Besvaret August 14, 2015 Rapporter Share Besvaret August 14, 2015 Super, tak for det. Det er et lækkert dokument der kommer ud af det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thyge Besvaret August 28, 2015 Rapporter Share Besvaret August 28, 2015 HejSuper projektjeg mangler at kunne vise den rigtige farve når man bruger cat5 kabel orange/Hvid, Grøn/hvid ,Blå/Hvid og Brun/hvid. Er det en opsætning i IHC visual der manglerpft Thyge Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 31, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2015 HejSuper projektjeg mangler at kunne vise den rigtige farve når man bruger cat5 kabel orange/Hvid, Grøn/hvid ,Blå/Hvid og Brun/hvid. Er det en opsætning i IHC visual der manglerpft Thyge Det er ikke en af "standard" kabler og derfor er den ikke understøttet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thyge Besvaret September 3, 2015 Rapporter Share Besvaret September 3, 2015 Ok, det er jeg med på, men det ville være "nice to have" og det er jo blot at lave 4 ekstra classer: orangehvid, grønhvid, blåhvid og brunhvid. og 4 billeder men ellers virkelig overskueligt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 3, 2015 Rapporter Share Besvaret September 3, 2015 HejSuper projektjeg mangler at kunne vise den rigtige farve når man bruger cat5 kabel orange/Hvid, Grøn/hvid ,Blå/Hvid og Brun/hvid. Er det en opsætning i IHC visual der manglerpft Thyge Hvorfor bruger du CAT5 kable? Jeg ved godt at LK's link kabel ikke er specielt billig, men CAT5 kable har bl.a. et mindre kvadrat (0,24 mod 0,6) og er ofte ikke godkendt til at ligge sammen med 230/400V kabler etc. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2015 Ok, det er jeg med på, men det ville være "nice to have" og det er jo blot at lave 4 ekstra classer: orangehvid, grønhvid, blåhvid og brunhvid. og 4 billeder men ellers virkelig overskueligtProblemet er at de kabler ikke har et fast navn. Så skulle man blive enige om en måde at navngive dem på eller lave en mulighed for at vælge det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 21, 2015 Rapporter Share Besvaret September 21, 2015 Navnet kan selvfølgelig variere men det vil da give god mening hvis man benyttede et sigende ord og farverne/numrene giver sig selv ud fra kablingsstandarderne (A eller uanset om man snakker kat. 3, 4, 5 eller 6. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts