Morten1354922233 Skrevet June 9, 2014 Rapporter Share Skrevet June 9, 2014 Andre der har set at IhcRemote nu kan bruges selvom man ikke har viewer på sin controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Jeg studsede faktisk lidt over det da jeg netop har købt en brugt controller uden viewer, men efter at jeg har sat den til osv. kunne jeg sagtens tilgå både websceneviewer og alt det.Det var ihvertfald blandt andet disse funktioner jeg havde indtryk af ikke ville virke uden viewer, men det er da bare dejligt hvis det hele virker, sådan burde det jo ha været fra starten istedet for at sælge 2 ens controllere med et digitalt flueben til forskel og så et par tusinde i prisforskel også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Hvad har man af muligheder helt præcist, når man ikke har viewer ? Jeg har Morten Stribolts IRemote, som ikke er noget videre prangne, og med neget små ikoner, som er svære at trykke præcist på. og hvor det virker lidt som om udviklingen på appèn er gået i stå. Ville jeg få noget nyt og mere lækkert ned LK`s nye app ? Og hvordan med tilgang ude fra, altså på wan siden, kan man også det, selvom man ikke har viewer ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 De samme som med viewer i denne her henseende.Du kan jo tage et kik på:https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.lk.ihcremote&feature=search_resultOg manualen:http://www.lk.dk/download/Manualer/manual-ihc-remote.pdfMan kan sige 199,- for en app. er lige i overkanten, men sammenlignet med prisen for bare eet wireless tryk så er det vel OK. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Okay det er jo fedt.Og også mulighed for acces på farten ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Ja, hvis du har Internet fra din Smartphone,og sat din router op. Men hvis du har benyttet Mortens app. må det jo være i orden, eller det var måske kun lokalt fra LAN og ikke via Internettet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Den virker kun lokalt med LAN nemlig, når det er uden viewer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922233 Besvaret June 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Som jeg forstår det, så er den eneste forskel at man ik kan lave den grafisk oversigt hvis den er uden viewer... Har leget lidt med det på Iphone nu, og det hele ser ud til at virker Virker både lokalt og udefra.. Prisen, tja, hvad får man for et par hundrede kroner... Og når man nu sparede viewer modul, er det vel ok... Er nu rart man kan se om alle vinduer/døre er lukket, og evt lige åbne garage porten når venner kommer for at aflevere drikke vare og man ik er hjemme ;-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Schmidt Besvaret June 11, 2014 Rapporter Share Besvaret June 11, 2014 Jeg har også lige testet og det spiller fint over WAN Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922233 Besvaret June 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 12, 2014 Og IHC tablet virker også... nice Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts