Lau Sorensen Skrevet June 8, 2014 Rapporter Share Skrevet June 8, 2014 Hej !Jeg planlægger at lave styring af mit ventilationsanlæg. Dette er af typen Flexit SL4R (norsk - men tror det tilsvarer Øland). På dette er der tre mulige hastigheder som kan vælges via kontrolpanel. At koble sig ind i dette virker ikke helt enkelt. - Men på anlægget er der også mulighed for at styre via et kabel med 12v som, hvis det sluttes, fremtvinger højeste ventilationshastighed. Min tanke er derfor helt enkelt at sætte anlægget i niveau 1 for derefter at kunne vælge højeste hastighed ved at trække et relæ. (Samt forøvrigt at kunne slukke anlægget helt via et 220v puk-relæ når vi er i haven hvor udblæsningen desværre sidder). Men.. Denne relæ-verden er jeg ikke så god til at finde rundt i.. Er der nogen der kan hjælpe med at linke til et relæ som kan anvendes til formålet og kan trækkes via 24v output modul ?MvhLaso Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret June 9, 2014 Rapporter Share Besvaret June 9, 2014 http://www.elsag.dk/stikbensrelae/2-pol/stikbensrel-med-sokkel-2-omskifter-led-spole.htm Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts