Brian Tofft Skrevet June 5, 2014 Rapporter Share Skrevet June 5, 2014 Hej, Min ene udendørs Opus 73 virker pludselig ikke og jeg har checket ledning, forbindelser m.m.Virker hvis jeg manuelt sætter pir til ON i service view, så jeg mistænker selve Pir'en. Kan den bare sådan pludseligt holde op med at virke? Nå, men ser at Opus 73 er udgået???Hvilken skal man så benytte? Er der ikke en erstatning for Opus 73 fra LK? På forhånd tak, Mvh.Brian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jaco Besvaret June 5, 2014 Rapporter Share Besvaret June 5, 2014 Havde en selv en Opus 73 pir som gav op sidste år, der købte jeg bare en alm 90g pir (el nr 1024000700) og satte ind i Opus underlaget, og samlede det igen, og det virker fint Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret June 5, 2014 Rapporter Share Besvaret June 5, 2014 Jeg har en ny liggende i æske ubrugt hvis det er Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jess Besvaret February 25, 2015 Rapporter Share Besvaret February 25, 2015 Den ene af mine 2 Opus 73 Pir opfører sig mærkeligt forstået således at den holder lyset tændt konstant = den må indikere at der er noget der bevæger sig, men det er der ikke.. Frontcover har jeg lige skiftet, da det gamle var krakkeleret, men det kan vel ikke være årsagen? - jeg har skiftet på begge, og den ene fungerer stadig som den skal/kan.. Kan man i simulation (Visual) se om Pir er 'on' eller kan man måle om sådan en fætter sender et signal? @Bjarne: Har du stadig en ny på lager? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 25, 2015 Rapporter Share Besvaret February 25, 2015 Den er solgt. Ja du kan se i Serviceview og pir'n er on, du kan også sætte log til så du kan se hvordan den har opført sig, dette gør du i serviceview.Hvis den sidder så den kan få træk lever den sit eget liv, kabelindføringen skal silikoners. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts