Nicolas Søgaard Skrevet May 31, 2014 Rapporter Share Skrevet May 31, 2014 Jeg har nogle uplights i min have med Philips masterled 4w gu10, som tænder på 20% ved skumring. Men ud af det blå er de begyndt at stå og blinke. Hvis jeg slukker og tænder for dem, er der intet. Er det min dæmper der er ved at dø? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 31, 2014 Rapporter Share Besvaret May 31, 2014 Har du en led driver på? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret May 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 31, 2014 Nope, det er standard GU10 230v Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 31, 2014 Rapporter Share Besvaret May 31, 2014 Nope, det er standard GU10 230vDet er mine også men flere elektrikere sagde jeg skulle prøve en led driver - det hjalp. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret May 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 31, 2014 Det er mine også men flere elektrikere sagde jeg skulle prøve en led driver - det hjalp.interessant. Har du evt et link? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret May 31, 2014 Rapporter Share Besvaret May 31, 2014 Ikke lige - skal lige se på loftet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret May 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 31, 2014 Ikke lige - skal lige se på loftet Det ville være super hvis du kan finde.. Googler selv Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nicolas Søgaard Besvaret June 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 9, 2014 Jeg har endnu ikke fundet en løsning. Dog har jeg lagt mærke til at status fra den dæmper er længere tid om at komme i iremote viewer til android Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts