januwep Skrevet May 29, 2014 Rapporter Share Skrevet May 29, 2014 Kan jeg bruge krydsfeltet til at videresende højttalersignal?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 29, 2014 Rapporter Share Besvaret May 29, 2014 Ja det virker fint med mine sourrond baghøjttalere. Men forvent ikke HIFI kvalitet med super diskant og fed bas. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 29, 2014 Rapporter Share Besvaret May 29, 2014 Ja det virker fint med mine sourrond baghøjttalere. Men forvent ikke HIFI kvalitet med super diskant og fed bas.Det bliver vel bedre hvis man bruger 2 x 4 ledere, dvs. 4 ledere til + og 4 ledere til - ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 29, 2014 Rapporter Share Besvaret May 29, 2014 Ja i teorien da man jo så får mere kobber. Men jeg halvgamle mand kan ikke høre forskel ;-) michael christiansen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 januwep Besvaret June 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 4, 2014 Hvordan gør man rent praktisk? Jeg har placeret de 4 dobbeltledninger i kronmuffer. Men der er overhovedet ingen forbindelse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret June 4, 2014 Rapporter Share Besvaret June 4, 2014 Hvor er det du vil have lyd fra/til ?Har du patchet i dit X-felt (tavle) ?Det virker IKKE hvis du har IHC-net Basic, kun med "det rigtige" IHC Net.I praksis tager du et patchkabel. Klipper det over. Sammensnor nogle af benforbindelser. Du gør det samme med begge kabler så der er ens i begge ender. Klikker det 1. kablel i et IHC stik i nærheden af forstærkeren og forbinder de samlede forbindelse til HT udgangen. Patcher op i X-feltet/tavlen så forbindelsen kommer ud i et IHC stik i nærheden af HT. Så klikker du det 2. Kabel i og forbinder til HT. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
januwep
Kan jeg bruge krydsfeltet til at videresende højttalersignal??
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts