Clemen Skrevet May 25, 2014 Rapporter Share Skrevet May 25, 2014 Nu med support for controllere uden viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kristian Poulsen Besvaret May 25, 2014 Rapporter Share Besvaret May 25, 2014 Det var da også på tide at de fandt ud af det ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 SilverLine Besvaret May 25, 2014 Rapporter Share Besvaret May 25, 2014 Nu med support for controllere uden viewer.Hvad er der af muligheder for os uden viewer ? Bare inden jeg køber. Er det kun iPhone, eller også iPad. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret May 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 25, 2014 iPad appen er ikke opdatereret endnu. Men mon ikke det kommer inden for et par dage. Ved ikke hvad der er af ændringer, bemærkede det bare tidligere idag, da jeg opdatererede appen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 28, 2014 Rapporter Share Besvaret May 28, 2014 Lige for at præcisere: Det er IHCRemote for Android der er opdateret. Det er ikke IHCTablet for Ios Teksten i opdateringen er: Version 1.06 - UI got a facelift - Support for high resoulution screen - Can now connect to controllers without view support - Each profile now has its own "Always use Wan - Fixed disconnetion/reconnection on phone totation - Fixed single click swithces not turning off properly at server - Fixed not being able to connect to Lan adresses on Android 3+ devices Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret May 28, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 28, 2014 Den jeg skriver om McenterFreak er iphone appen fra LK. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret May 28, 2014 Rapporter Share Besvaret May 28, 2014 Den jeg skriver om McenterFreak er iphone appen fra LK.Sorry. Vidste ikke den også fandtes til iPhone. Jeg søgte på IHCRemote i AppStore fra min iPad, og der fandt den kun IHCTablet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 28, 2014 Rapporter Share Besvaret May 28, 2014 Mon ikke du har flueben i "kun ipad apps" og derfor ikke har fundet den. https://itunes.apple.com/dk/app/ihcremote/id367325894?mt=8 Men anyway. Mobil app´n understøtter nu controlere uden viewer på både android og Ios. Så må vi se om det også sker med tablet app´n på ios.Man kan undre sig over de egentlig gør sig den ulejlighed bare for at sælge lidt flere apps. De har jo ellers for vane at man skal opgradere hardwaren for at få nye features Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret May 28, 2014 Rapporter Share Besvaret May 28, 2014 nej hvor dejligt nu kan man ramme knapperne igen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Clemen
Nu med support for controllere uden viewer.
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts