Hop til indhold

Hvilken Alarm Til Villa'en?

Recommended Posts

Hej alle!

Er temmelig grøn i alt det her fine IHC grej, alarmer og ved der ellers hører til, så håber i kan bære over med mine begynder spørgsmål :-)

Jeg har fået bygget et nyt hus, med IHC Visual 2 installeret, og jeg har fravalgt IHC alarmen.

1. Den var trådet, og kunne ikke overskue at skulle se på ledninger langs mine vinduer og dører

2. Den kostede 15 af de brede for en grund installation som var en magnet kontakt og en pir.. Aarh..

Så nu er jeg på jagt efter noget andet, men hvilket?

Jeg har kigget på Powermax Pro, men alle sensorer koster jo en bondegård, og konen forlanger fort knox, så man bliver jo total ruineret når der skal en 15-20 magnet kontakter til og et par pir.

Så har jeg kigget på sikkerthjem.dk's G5 alarm, men kan ikke finde ud af om den har en PGM udgang, så jeg kan få det til at snakke sammen, er der nogen som har erfaringer med det?

Hvad jeg ønsker: jeg har 2 Crawford porte som jeg kan styre med IHC'en, der er 4 knapper på fjernbetjeningen, der vil jeg gerne have en knap til at åbne og lukke, og en knap til at slå alarmen til og fra.

Så kunne det være fedt hvis lyset tændte i bryggers og garage når alarmen frakobles og porten åbnes. Ligeledes have nat tilkobling / skalsikring.

Har i nogle bud på hvad jeg skal købe? :)

De bedste hilsner Emil

Link til kommentar
Del på andre sites

Powermaster (også fra Visonic) har nogle mini magnetkontakter og 2-vejs kommunikation, alt er trådløst, på nær centralen, den skal lige have 230 volt.

der er masser at brugbart tilbehør og op til 5 udgange

men når det er trådløst koster det bare lidt mere..

googlede hurtigt pakker frem til 2500 incl moms - med de ekstra ting du skriver kommer den op på 13000,-

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok