Mads M Skrevet May 18, 2014 Rapporter Share Skrevet May 18, 2014 Hej Jeg har lavet et nyt IHC projekt, og til slut lavede jeg en backup til min pc og trykkede send til controller.derefter kom der en fejl på pcéren som jeg ikke kan huske hvad skrev, jeg genstartede så computeren.efterfølgende kan jeg ikke hente projektet fra controlleren, hvor den siger der er sket en fejl. men projektet virker i controlleren.Den fil som jeg har siger at projektet er korrumperet Er der nogen der ved om man kan reparere sådanne en fil, eller har andre ideer til hvordan jeg kan slippe for at starte helt forfra. Jeg har vedhæftet filen, hvis det kunne hjælpe. IHC hjemme.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 enke Besvaret May 18, 2014 Rapporter Share Besvaret May 18, 2014 Du er ikke den første ;-) chck denne tråd http://www.ihc-user.dk/forum/topic/2921-projektet-er-korrumperet-eller-ikke-et-lk-ihc/?hl=%2Bfejl+%2Bprojektet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mads M Besvaret May 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 19, 2014 Jeg har prøvet denne side, men jeg kan ikke gennemskue hvordan jeg skal rette fejlen:( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret May 19, 2014 Rapporter Share Besvaret May 19, 2014 Hej Mads Så kan den igen åbnes.Jeg har slettet links til ukendt fra flg FB:FB Loftlys ModtLampested over spisebordLoftlys venstre IHC hjemme.zip Mads M 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mads M Besvaret May 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 19, 2014 Hej Mads Så kan den igen åbnes.Jeg har slettet links til ukendt fra flg FB:FB Loftlys ModtLampested over spisebordLoftlys venstre IHC hjemme.zip Rigtig mange tak, det er en mega stor hjælp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret May 19, 2014 Rapporter Share Besvaret May 19, 2014 Det var så lidt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Mads M
Hej
Jeg har lavet et nyt IHC projekt, og til slut lavede jeg en backup til min pc og trykkede send til controller.
derefter kom der en fejl på pcéren som jeg ikke kan huske hvad skrev, jeg genstartede så computeren.
efterfølgende kan jeg ikke hente projektet fra controlleren, hvor den siger der er sket en fejl. men projektet virker i controlleren.
Den fil som jeg har siger at projektet er korrumperet
Er der nogen der ved om man kan reparere sådanne en fil, eller har andre ideer til hvordan jeg kan slippe for at starte helt forfra.
Jeg har vedhæftet filen, hvis det kunne hjælpe.
IHC hjemme.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts