Mogens Lunde Skrevet May 17, 2014 Rapporter Share Skrevet May 17, 2014 Stod og skulle tænde for mit udelys via mobilen: Virkede ikke. Nå, men så kunne jeg da logge på PC'en troede jeg og tvangsstyre udgangen herfra: Virkede ikke. Her får jeg beskeden LK IHC controller ikke fundet men <10.0.0.22:443> svarer på ping. Øh siger man så - hvad er det lige der er gang i her?Har set tråden med ipad hvor man har problemer med mobil adgang til sceneviews, men hvorfor kan jeg ikke komme på controlleren? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mogens Lunde Besvaret May 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 17, 2014 Java blokerer åbenbart for IHC programmerne. Har prøvet at sætte IHC'en ind i javas exception list (https://10.0.0.22:443), men det betyder blot at når man eks. prøver at starte serviceview.jnlp, så får man et par ekstra prompts og så står programmet ellers bare og snurrer uden der sker videre. Har sat sikkerhed til medium - hjælper ikke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mogens Lunde Besvaret May 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 18, 2014 Problemet er løst. Først prøvede jeg at genstarte routeren uden resultat. Så prøvede jeg at geninstallere visual softwaren uden resultat. Afslutningsvist lavede jeg så en hard reset af controlleren, og sidstnævnte gjorde så at jeg igen kunne komme i snak med controlleren. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret May 18, 2014 Rapporter Share Besvaret May 18, 2014 Problemet er løst. [...] Afslutningsvist lavede jeg så en hard reset af controlleren, og sidstnævnte gjorde så at jeg igen kunne komme i snak med controlleren. Det er vist et kendt problem, der er begyndt at opstå for mange:http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/nyheder/nyheder/problemer-med-at-forbinde-til-IHC-Controlleren-via-netvaerk.page? Husk at udfylde LK's spørgeskema:https://www.surveyportal.dk/wq8/surveys/53163-86625/survey.html -- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael3006 Besvaret May 18, 2014 Rapporter Share Besvaret May 18, 2014 Kunne heller ikke komme i kontakt gennem Visual. Men godt gennem viewerprogrammerne. Om end noget trægt.Skiftede på LK's opfordring port 443 til 444. Og det hjalp. Der er nu hul igennem.Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Hjort Besvaret June 19, 2014 Rapporter Share Besvaret June 19, 2014 Er der nogle der kender status (eller løsning) på problemet? Jeg har også forsøgt med hard reset men oplever at problemet vender tilbage. Rimeligt træls... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret June 20, 2014 Rapporter Share Besvaret June 20, 2014 Mit problem forsvandt lige pludselig. Det skete samtidig med at jeg udfyldte spørgeskemaet ved LK. Det er nok dem der har givet mig adgang til min controller i gen Jeg har ikke rodet i controlleren hverken før eller efter de problemer opstod. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts