Casper Wedel Simonsen Skrevet May 15, 2014 Rapporter Share Skrevet May 15, 2014 Hej her inde.. Jeg er ved at lave noget varme styring på min danfoss air ventilation anlæg... Jeg mangler en blok som kan styre en 3-punkt styret motorventil hvad er det for nogle føler man bruger i ihc´en??. Hilsen Casper Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 18, 2014 Rapporter Share Besvaret May 18, 2014 http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4053-projekt-varmestyring-tilskudsvarme-p%C3%A5-dantherm-genveks/#entry27162Men måske kan noget mere simpelt klare det.Er det temperatur følere du tænker på ? Mener Zigza's er LM35, som han så har en speciel og egenprogramert PIC til at oversætte til IHC. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Casper Wedel Simonsen
Hej her inde..
Jeg er ved at lave noget varme styring på min danfoss air ventilation anlæg... Jeg mangler en blok som kan styre en 3-punkt styret motorventil
hvad er det for nogle føler man bruger i ihc´en??.
Hilsen Casper
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts