Christian Hansen Skrevet May 15, 2014 Rapporter Share Skrevet May 15, 2014 Hej, Jeg sidder og roder med scenedesign for første gang og synes jeg har prøvet at læse lidt på andre tråde. Jeg har fået lavet mig en plantegning over huset, sat lidt kontakter m.m. ind, og er så kommet dertil, hvor jeg så logger ind på min controller og vælger sceneview, hvor alt kommer frem som jeg har siddet og lavet, sker der ikke mere. Er det ikke meningen at man fra pc'en også bare skulle kunne tænde og slukke lyset ved at klikke på de forskellige ting eller virker det kun til mobil/tablet?Har vedhæftet et billede af plantegningen over huset, hvis det kan være nogen hjælp. På forhånd tak. :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 15, 2014 Rapporter Share Besvaret May 15, 2014 Har du læst og fulgt manualen/vejledningen ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Hansen Besvaret May 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 15, 2014 Nu har jeg da fået lys i noget af det. Dog er jeg stødt i et nyt problem, tror jeg.Når jeg trykker på en lampe med lysdæmper, lyser lampen kun ganske kort og man kan derved ikke se på plantegningen, om lampen er tændt eller slukket. Hvad kan man gøre i denne situation, så iconet forbliver vist tændt, så længe der er lys i lampen? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts