Henning Lorenzen Skrevet May 7, 2014 Rapporter Share Skrevet May 7, 2014 Hej med jer. Jeg har en garage hvor der sidder 2 pir som skal tænde lyset og et 6 moduls tryk.Lyset er med dæmp 1-10v og skal kun dæmpes fra trykketmen jeg kan ikke helt fatte hvordan programmet laves. Er der en der gider at lave en lille program med 2 pir og et tryk inkl dæmperen. Hilsen Henning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Lorenzen Besvaret May 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 8, 2014 Hej med jer. Jeg har en garage hvor der sidder 2 pir som skal tænde lyset og et 6 moduls tryk.Lyset er med dæmp 1-10v og skal kun dæmpes fra trykketmen jeg kan ikke helt fatte hvordan programmet laves. Er der en der gider at lave en lille program med 2 pir og et tryk inkl dæmperen. Hilsen Henning Ha den har fikset nu :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henning Lorenzen
Hej med jer.
Jeg har en garage hvor der sidder 2 pir som skal tænde lyset og et 6 moduls tryk.
Lyset er med dæmp 1-10v og skal kun dæmpes fra trykket
men jeg kan ikke helt fatte hvordan programmet laves.
Er der en der gider at lave en lille program med 2 pir og et tryk inkl dæmperen.
Hilsen Henning
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts