michael christiansen Skrevet May 2, 2014 Rapporter Share Skrevet May 2, 2014 min controller er gået i sort så jeg kan ik tilgå den fra andet end firmwareloader har så prøvet reset user og factory default men hver gang siger den at firmware versionen er for gammel hvad gør man så.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret May 2, 2014 Rapporter Share Besvaret May 2, 2014 Der findes vist 2 versioner af dem, og dem i downloadsektionen mener jeg er de gamle. Prøv lige med dem her, som er de sidste nye, og se om det giver succes. Har vedhæftet de 3 forskellige reset firmware.reset_factory_default.zipreset_users_access_control.zipreset-ip.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret May 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 3, 2014 Takker og bukker det var lige det der skulle til.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 RasmusKVoss Besvaret July 6, 2019 Rapporter Share Besvaret July 6, 2019 Hey Jeg har en controller der ikke vil i kontakt ved hjælp af http://usb Jeg kan ikke flashe reset firmware, måske fordi min software updater program checker software versionen, om ikke andet så er opgradere knappen helt grået ud. Er der nogle der kan hjælpe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 6, 2019 Rapporter Share Besvaret July 6, 2019 4 timer siden, RasmusKVoss skrev: Hey Jeg har en controller der ikke vil i kontakt ved hjælp af http://usb Jeg kan ikke flashe reset firmware, måske fordi min software updater program checker software versionen, om ikke andet så er opgradere knappen helt grået ud. Er der nogle der kan hjælpe Hvilken controller har du og hvad sker der når du forsøger http://usb? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 RasmusKVoss Besvaret July 12, 2019 Rapporter Share Besvaret July 12, 2019 Hej Lars, Det var en version 2 controller med viewer, det er lykkedes med den rigtigt firmware loaded at få det hele til at virke nu : ) Tak for svar Jeg fandt filerne her på forummet. Mvh Rasmus Voss Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ChristofferF Besvaret December 20, 2021 Rapporter Share Besvaret December 20, 2021 har en controller som genstarter konstant.... hvad er løsningen på problemet ?. hjælp.... vh. Christoffer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret December 21, 2021 Rapporter Share Besvaret December 21, 2021 Er det en Visual 2 eller 3 ? Er det den sidste version så er der flere andre tråde om emnet. (Den er muligvis defekt og skal ombyttes). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael christiansen
min controller er gået i sort så jeg kan ik tilgå den fra andet end firmwareloader har så prøvet reset user og factory default men hver gang siger den at firmware versionen er for gammel hvad gør man så..
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts