Hop til indhold
  • 0

IHC Alarm

MekTrik
 Share

Spørgsmål

Bliver sku nød til at ha noet hjælpda hvores IHC mand er taget på ferieog at jeg skal på ferie inden han kommer hjem igenog vil gerne ha alarmen til at virkeså har fået hvad man skal bruge til detIHC backupnogle PIRregner bar med i første omgang at bruge et tryk eller sms500 til at til og fra koble alarmenmen kan bare slet ik finde ud af den funktionsblokhar valgt 6.2.01vælger så at den pir der sidder i EntrenPIR 11 i forbikoblerzone.ved ik om det er rigtigttager en der hedder styresignal fra enhed for til og frakobling af totalalarmtil trykkethvad med timeren for indgangstiden i forbikoblerzone.timeren for udgangstiden i forbikoblerzone.skal man bruge dem til noget??

Link til kommentar
Del på andre sites

16 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

forbi kobler zonen er så du kan komme ind og ud, uden alarmen går igang, dvs der går lidt tid inden den sætter igang, så hvis din udgang er i nærheden af kodetastaturet er det en god ide, ellers skal du ikke bruge den.smid evt dit program op og vi kan se hvad du har lavet, og kommer med forslag.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

jeg har lavet den med et status tryk, hvor man skal trykke på 4 tryk i en bestemt række følge for at koble til og fra, ellers er det for nemt for tyven at slå den fra.men trækker bare eks. tryk nederst venstre til den første indgang på FB´en osv. alle 4 skal trykkes på før at den fra/tilkobler. der er så dioder der blinker eller lyser konstant, så man kan se hvad der sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

ja oki men det er fordi det er et hus jeg næsten lige er flyttet ind iog skal ja det hele laver til IHC når jeg laver ommen vil gerne ha alarm på inden jeg tager på feriemen kan jo bare sætte det tryk som man til og frakobler alarmen med hvor den ik kan ses.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

MekTrik skrev:

har fundet ud af det med det wireless tryk.men fårstår ik forbikobler zonenhvis jeg nu har det tryk til at side i entrenskal jeg så sætte den pir på den i FB??
Hvis dit tastatur/tryk til at slå alarmen helt fra med, sidder i et sikret område, f.eks bag en der med en magnetkontakt på, og samtidig i et rum med PIR, så skal de 2 ting sidde under det der hedder "Forbikoblerzone".Når du så går ind i den zone, starter der en tid, og indenfor den tid skal du slå alarmen fra, ellers går den i gang.Når du går ud, foregår det på samme måde, du slår alarmen til, og så har du en tid til at gå ud. Hvis du ikke når ud, går alarmen i gang.Håber du har fået svar på dine spørgsmål, ellers må du lige opsummere hvad du mangler svar på :)
Link til kommentar
Del på andre sites