Har forsøgt at tilgå IHC udefra via såvel iPhone som iPad, hvilket plejer forgå uden problemer. Men stedet hvorfra jeg forsøgte at tilgå havde meget "skrøbelig"/svag WIFI, og det var meget svært at "connecte" og ofte lykkedes det ikke.
Det viste sig senere at IHC controlleren var gået i baglås og ej heller kunne tilgås på nogen som helst måde fra hjemme-PC. Den fungerede dog stadig fint i selve installationen. Strømmen skulle helt væk fra IHC-controlleren, før den blev normaliseret igen og igen kan tilgås af såvel hjemme-PC som iPhone/iPad.
Er der andre som har erfaringer med at et mislykket/måske-afbrudt connect-forsøg fra iPhone/iPad har fået controller til at blive "utilgængelig"?
Spørgsmål
Terne
Hej
Har forsøgt at tilgå IHC udefra via såvel iPhone som iPad, hvilket plejer forgå uden problemer. Men stedet hvorfra jeg forsøgte at tilgå havde meget "skrøbelig"/svag WIFI, og det var meget svært at "connecte" og ofte lykkedes det ikke.
Det viste sig senere at IHC controlleren var gået i baglås og ej heller kunne tilgås på nogen som helst måde fra hjemme-PC. Den fungerede dog stadig fint i selve installationen. Strømmen skulle helt væk fra IHC-controlleren, før den blev normaliseret igen og igen kan tilgås af såvel hjemme-PC som iPhone/iPad.
Er der andre som har erfaringer med at et mislykket/måske-afbrudt connect-forsøg fra iPhone/iPad har fået controller til at blive "utilgængelig"?
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
12
7
13
9
Popular Days
Apr 21
9
Apr 22
9
Apr 23
8
May 9
8
Top Posters For This Question
Bjarne Sørensen 12 posts
Jørgen Møllegaard 7 posts
Clemen 13 posts
Pfingstl 9 posts
Popular Days
Apr 21 2014
9 posts
Apr 22 2014
9 posts
Apr 23 2014
8 posts
May 9 2014
8 posts
Popular Posts
ihcJesper
Kan man det ??
Bjarne Sørensen
Jeg har kørt med 2.7.168 i ½ år eller mere, og det var her for 14 dage siden at jeg fik problemer, så den version er bestemt ikke bedre. Jeg har ikek ændret noget i min kontroller i et par mdr, men je
Szafranski
Tror sipelthen ikke på det har noget med portforward at gøre. Så var problemet opstået tidligere. Jeg benytter også default og har TDC, men ingen problemer her. Eftersom folk har problemer med at tilg
Posted Images
92 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts