Danni k Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Hej folkens.. Jeg er ved at sætte Wireless dæmpere på mine spots og har lagt mærke til hver gang jeg trykker på et Wireless tryk til de andre rum kan man se det på lysniveauet. ligesom signalet forstyrrer lysdæmperen. Andre som har oplevet dette?? Mvh. Danni. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret April 13, 2014 Rapporter Share Besvaret April 13, 2014 Er det led pære ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret April 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2014 Jeps. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret April 14, 2014 Rapporter Share Besvaret April 14, 2014 Dårlige / for billige pære. De tænder på krybe spændingen. Prøv at skift én af dem til hallogen, og se om det ændre noget. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret June 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 3, 2014 Det skulle være ok lyskilder. Det er ikke når de er slukket. Det er når de er tændt og dæmpet så er det ligesom de lige skruer op og ned igen på 1 sek. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ThomasJ Besvaret October 4, 2016 Rapporter Share Besvaret October 4, 2016 Fandt du nogensinde en løsning? Jeg har lignende problemer, dog med fortrådet ihc installation og en controller, samt 17 lysdæmpere ved tavlen. Det gælder alle 4 slags led som jeg har forsøgt med og halogenpærer. Det pulser når man trykker andre steder end det tryk, som skulle betjene en bestemt dæmper. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts