Kim carlsen Skrevet April 9, 2014 Rapporter Share Skrevet April 9, 2014 Hej Findes der er en opdateret liste med modelnumre og funktioner over controllere?De links jeg har kunne finde i gamle tråde virker ikke mere.Og nogen der ved om der er en ny controller på vej? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 9, 2014 Rapporter Share Besvaret April 9, 2014 http://www1.lk.dk/katalog.jhtmlVælg søg, sæt x i Medtag udgåede produkter, og skriv ihc controller i søgefeltet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret April 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2014 tak. der mangler desværre billeder af de udgåede produkter og de vejledninger osv der linkes til er alle ens. Så der er kun forsiden at se.Det var mest i forhold til at sammenligne, hvis man faldt over en brugt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 10, 2014 Rapporter Share Besvaret April 10, 2014 En lille guide/oversigt:IHC CONTROLER OVERSIGT.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret April 10, 2014 Rapporter Share Besvaret April 10, 2014 Hej Lars Rigtig fin oversigt !!!Men du mangler lige den sidste visual 2 med ekstra hukomelse.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 10, 2014 Rapporter Share Besvaret April 10, 2014 Er godt klar over der er kommet en HW ver. 2, af Visual 2 med Viewer, men mig bekendt hedder den stadig 820B1400, så man kan ikke se det uden på den. Man er nødt til at logge på for at se det.Ligesom der er kommet en ny HW ver. 2 af wireless dimmeren. Den har også vist samme nummer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 ihcJesper Besvaret April 10, 2014 Rapporter Share Besvaret April 10, 2014 Jeg kunne godt forstille mig at de ville sætte et lille klistermærke bag på, men jeg ved det ikke.Den nyeste hedder pt HW version 6.2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret April 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2014 Super liste. tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kim carlsen
Hej
Findes der er en opdateret liste med modelnumre og funktioner over controllere?
De links jeg har kunne finde i gamle tråde virker ikke mere.
Og nogen der ved om der er en ny controller på vej?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts