Jørgen Møllegaard Skrevet April 6, 2014 Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 Hej med jer, Min kontroller er " frossen" og kan ikke tilgås via administrator.Jeg var inde for at teste tids serveren og se om alt var vel - med det resultat at kontrolleren frøs.Og nu kan jeg ikke logge ind som administrator - Jeg skal på en eller anden måde have kontrolleren genstartet. Hvad jeg gør jeg for at få lys i hytten igen? Mvh. Jørgen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 6, 2014 Rapporter Share Besvaret April 6, 2014 Tager strømmen fra den i et par minutter. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jørgen Møllegaard Besvaret April 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2014 Tak for det, Clemen. Det havde jeg faktisk gjort, men glemte at fjerne batteri til alarm samtidig.Nu virker det igen - og så har man lært det samtidig.Tak for hjælpen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BoB Besvaret April 19, 2014 Rapporter Share Besvaret April 19, 2014 Hej Hvad så når den fryser igen efter ca. 3 uger det kan vel ikke være rigtigt at man skal tage strømen hele tiden?Kan man sætte den til selv at genstarte engang imellem eller er der et eller andet galt?? Med venlig hilsenBob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret April 19, 2014 Rapporter Share Besvaret April 19, 2014 Hvilken fw version kører du? Hvis du har bundet de samme udgange/indgange flere steder i programmet, så har controlleren støre tilbøjlighed til at fryse Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret April 19, 2014 Rapporter Share Besvaret April 19, 2014 Hej Bob. Kig lige med på en anden tråd vi kører på. http://www.ihc-user.dk/forum/topic/4252-ihc-via-iphone-eller-ipad/ Min kontroller får snart én med den store monteringshammer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts