Jesper1354922304 Skrevet April 4, 2014 Rapporter Share Skrevet April 4, 2014 hejhåber der er nogen der kan hjælpe mig:jeg kan ikke se på min iphone app om mit lys er tænd eller slukket på mine unidimmer/spot.kan man bruge en fb til at lave en status så den kommer frem på app´en evt. hviken fb? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 4, 2014 Rapporter Share Besvaret April 4, 2014 Du kan eksempelvis anvende fb. 1.2.02.b. som har statusudgang. Den kan du forbinde med et brugerdefineret udgangsprodukt som du burde kunne se i app.Bemærk at udgangen er baseret på en timer som måler på hvor lang tid man holder tryk til at styre lyset inde, og den kan derfor risikere at vise forkert status en gang imellem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper1354922304 Besvaret April 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2014 Det virker fint som du sagde. mit problem nu er bare når du bruger fb. 1.2.02.b så tænder mine spot ikke på et tryk man skal holde trykke inde for at dæmpe op.og det er jeg ikke helt tosset med vil heller havde lyse niveauet starter der hvor jeg slukket med bare et tryk. kan du hjælpe med det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret April 7, 2014 Rapporter Share Besvaret April 7, 2014 Prøv under indstillinger at vælge #Dæmper skal tænde på = Sidste niveau, og se om ikke det gør forskellen. Det lyder nemlig ikke som om, at din dæmper er fortrådet op med memory funktion. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper1354922304 Besvaret April 7, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 7, 2014 1000 tak det hjalp....;-)Har skam memory på bliver bare brugt som nat lys Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret April 7, 2014 Rapporter Share Besvaret April 7, 2014 Du har helt ret ang. 1.2.02.b. Jeg havde kontakt til LK på et tidspunkt, pga. at jeg var vant til bare at lave et kort tryk og lyset så tændte. Efter jeg overgik til 1.2.02.b, så havde jeg problemet. Men de sagde at det var noget med status funktionen, som så havde gjort noget med responstiden på fb´n. Ja, undskyld min mangle viden. Men ville bare sige at det er fb´n der gør det, og ikke en fejl du har lavet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper1354922304
hej
håber der er nogen der kan hjælpe mig:
jeg kan ikke se på min iphone app om mit lys er tænd eller slukket på mine unidimmer/spot.
kan man bruge en fb til at lave en status så den kommer frem på app´en evt. hviken fb?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts