Henning Lorenzen Skrevet April 3, 2014 Rapporter Share Skrevet April 3, 2014 Hej med jer. Jeg har et hus i 2 etager som skal have lavet IHC og i denne sammenhæng er der alt for mange i/o.Jeg har fundet ud af at man bruger en ind og udgang på hver controller samt den fælles nul. Men hvordan får jeg feks. overført en sluk alt, rutelys mm fra den ene controller til den anden?Man kan jo ikke have to controller i samme program. Hilsen Henning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Clemen Besvaret April 3, 2014 Rapporter Share Besvaret April 3, 2014 Du trigger bare en udgang på controller 1 med din sluk alt, der så samtidigt trigger en indgang på controller 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret April 3, 2014 Rapporter Share Besvaret April 3, 2014 HejJeg har beskrevet det her på min side.http://haversen.dk/IHC/Indhold/to-controller.asp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Lorenzen Besvaret April 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 6, 2014 Tak for det, den vil jeg kigge på. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henning Lorenzen
Hej med jer.
Jeg har et hus i 2 etager som skal have lavet IHC og i denne sammenhæng er der alt for mange i/o.
Jeg har fundet ud af at man bruger en ind og udgang på hver controller samt den fælles nul.
Men hvordan får jeg feks. overført en sluk alt, rutelys mm fra den ene controller til den anden?
Man kan jo ikke have to controller i samme program.
Hilsen Henning
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts