line-web Besvaret June 1, 2014 Rapporter Share Besvaret June 1, 2014 Line-web >> one.com tilbyder at man kan oprette en færdig lavet blog. Det gøres simpelt, når man logger ind, så det kræver ikke den store indsigt i programmering. Ved ikke om det kan bruges ? Eller om der skal laves én fra bunden ? det kommer an på om du har adgang til MyQSL Database som det står i.Jeg har ikke brugt one.com's services. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 2, 2014 one.com har fint webhotel med alt det man skal bruge etc. Jeg kunne godt tænke mig lidt eksempler på hvordan det skal bruges - altså hvordan skal det gemme data vises/bruges - jeg har lige lavet Google Analytics - det er lidt nørdet men super cool med 100% realtime data og rapport over lysniveauer, carport åben etc. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret June 3, 2014 Rapporter Share Besvaret June 3, 2014 one.com har fint webhotel med alt det man skal bruge etc.Jeg kunne godt tænke mig lidt eksempler på hvordan det skal bruges - altså hvordan skal det gemme data vises/bruges - jeg har lige lavet Google Analytics - det er lidt nørdet men super cool med 100% realtime data og rapport over lysniveauer, carport åben etc.Det er sådan noget jeg tænker på.Jeg har en controller uden viewer, så det kunne være cool at kunne se tilstanden på udvalgte ting 'ude af huset'Line-web har også vist noget simpelt :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Schmidt Besvaret June 3, 2014 Rapporter Share Besvaret June 3, 2014 Hej MikkelEfter seneste opdatering fra din hjemme side, kan jeg ikke downloade projektil, den timer ud.Jeg har sat www-data samejet af data og download.Nogen ideer?/Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret June 3, 2014 Rapporter Share Besvaret June 3, 2014 Jeg har samme problem, rettede følgende/include/IHC_class.php linje. 16 private $CurlTimeout = 900; Ved ikke om det hjælper ved dig, og ved ikek hvorfor det hjælper null burde være uendelig timeout, men jeg kunne først download efter jeg ændrede den værdi. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Schmidt Besvaret June 3, 2014 Rapporter Share Besvaret June 3, 2014 Jeg har samme problem, rettede følgende/include/IHC_class.php linje. 16 private $CurlTimeout = 900; Ved ikke om det hjælper ved dig, og ved ikek hvorfor det hjælper null burde være uendelig timeout, men jeg kunne først download efter jeg ændrede den værdi.Tak Clemen,Jeg prøver og giver lige en melding. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Schmidt Besvaret June 3, 2014 Rapporter Share Besvaret June 3, 2014 Jeg har samme problem, rettede følgende/include/IHC_class.php linje. 16 private $CurlTimeout = 900; Ved ikke om det hjælper ved dig, og ved ikek hvorfor det hjælper null burde være uendelig timeout, men jeg kunne først download efter jeg ændrede den værdi.Sammen med en genstart af controlleren spiller det nu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 4, 2014 Jeg har en ny opdatering hvor der er rettet nogle flere ting også det med CURL - i må virkelig have nogle store filer. Og nu jeg husker det - tak til dem har sendt penge - store og små beløb - det hjælper og endda kan jeg måske købe en visual viewer og se hvad det nye den kan er Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret June 4, 2014 Rapporter Share Besvaret June 4, 2014 Min vis fil fylder følgende: -rw-r--r-- 1 www-data www-data 5061036 Jun 1 09:46 project.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Bech Besvaret June 9, 2014 Rapporter Share Besvaret June 9, 2014 Hej Mikkel. Jeg vil også lige prøve den på min sme server (centos 5 apache), nu hvor du har lavet den så den kan køre med Port 8080 og 442. Jeg får følgende error log: Jun 9 17:34:05 smeserver httpd: PHP Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 219Jun 9 17:34:05 smeserver httpd: PHP Warning: file_exists() [<a href='function.file-exists'>function.file-exists</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_60ad4b87ec6ba4d84eb473d41dde7d4c) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 398Jun 9 17:34:05 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_60ad4b87ec6ba4d84eb473d41dde7d4c) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 30Jun 9 17:34:05 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_60ad4b87ec6ba4d84eb473d41dde7d4c) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 31Jun 9 17:34:06 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_60ad4b87ec6ba4d84eb473d41dde7d4c) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 30Jun 9 17:34:06 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_60ad4b87ec6ba4d84eb473d41dde7d4c) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 31Jun 9 17:34:07 smeserver httpd: PHP Warning: file_exists() [<a href='function.file-exists'>function.file-exists</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e1402328047) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 393Jun 9 17:34:07 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e1402328047) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 30Jun 9 17:34:07 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e1402328047) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 31Jun 9 17:34:09 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e1402328047) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 30Jun 9 17:34:09 smeserver httpd: PHP Warning: curl_setopt() [<a href='function.curl-setopt'>function.curl-setopt</a>]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp/IHC_d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e1402328047) is not within the allowed path(s): (/home/e-smith/files/ibays/ihc/) in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 31Jun 9 17:34:10 smeserver httpd: PHP Fatal error: IHC/SOAP Fault on 'getProjectInfo': Logon Failed,0 in /home/e-smith/files/ibays/ihc/html/includes/IHC_class.php on line 343 Siger den dig noget om hvad jeg mangler? Vh. Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Bech Besvaret June 9, 2014 Rapporter Share Besvaret June 9, 2014 Fandt fejlen, manglede tilladelse for http at uploade til tmp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Fandt fejlen, manglede tilladelse for http at uploade til tmpYes det ville også være mit bud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Mikkel Kan du ikke få disse med ind i prarmeter listen: Lokalitet (om det er stue, kælder, toilet eller andet.) Navn (hvad man har kaldt enheden, Tryk 6 tast : Tryk (øverst venstre) , 1.1.10.a. Simpel Kip : Kip id (det er vist den du kalder [resid]) Typpe (Resource Output , Airlink Input) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 MikkelKan du ikke få disse med ind i prarmeter listen: Lokalitet (om det er stue, kælder, toilet eller andet.)Navn (hvad man har kaldt enheden, Tryk 6 tast : Tryk (øverst venstre) , 1.1.10.a. Simpel Kip : Kipid (det er vist den du kalder [resid])Typpe (Resource Output , Airlink Input) Ja det burde være muligt - men du kan jo også bare hardcode dem da du jo laver dem pr. input - så du kan jo bare skrive: xxx=hvad nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret June 10, 2014 Rapporter Share Besvaret June 10, 2014 Ja det burde være muligt - men du kan jo også bare hardcode dem da du jo laver dem pr. input - så du kan jo bare skrive: xxx=hvad nu Var blot en tanke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret June 11, 2014 Rapporter Share Besvaret June 11, 2014 Jeg har netop fået aktiveret apache og php på min mac mini og har nu prøvet at køre captain, jeg får login popup med det samme, når jeg taster det hele ind går der 2 sek så popper den op igen, som jeg lige kan læse ud af #debug får jeg følgende fejl (allerede inden første popup): IHC error: no config for item: ihcip Jeg har prøvet at søge lidt omkring men kan ikke rigtigt finde nogen svar, både data og ip adresse er rigtige, kan sagtens tilgå controlleren over netværk, både viewer og igennem visual.Nogen der har prøvet lignende, evt. noget jeg skal ha opdateret i min php ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 11, 2014 Jeg har netop fået aktiveret apache og php på min mac mini og har nu prøvet at køre captain, jeg får login popup med det samme, når jeg taster det hele ind går der 2 sek så popper den op igen, som jeg lige kan læse ud af #debug får jeg følgende fejl (allerede inden første popup): IHC error: no config for item: ihcip Jeg har prøvet at søge lidt omkring men kan ikke rigtigt finde nogen svar, både data og ip adresse er rigtige, kan sagtens tilgå controlleren over netværk, både viewer og igennem visual.Nogen der har prøvet lignende, evt. noget jeg skal ha opdateret i min php ?Hvilken browser bruger du? Prøv gerne med Chrome Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
line-web Besvaret June 15, 2014 Rapporter Share Besvaret June 15, 2014 Raspberry pi'en mister strømmen og får power igenvil IHC-Captain automatisk starte igen (Altså gå Online)?Hvis ikke hvad kan jeg gøre for at den vil starte op? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 16, 2014 Raspberry pi'en mister strømmen og får power igenvil IHC-Captain automatisk starte igen (Altså gå Online)?Hvis ikke hvad kan jeg gøre for at den vil starte op?Pt er det nemmeste at gå ind på hjemmesiden og starte den. Eller du kan prøve at Google Linux og automatic start script og starte scriptet o monitor mappen men du skal køre det som www-data brugeren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret June 17, 2014 Rapporter Share Besvaret June 17, 2014 Hvilken browser bruger du? Prøv gerne med ChromeJeg bruger chrome Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 17, 2014 Pt er det nemmeste at gå ind på hjemmesiden og starte den. Eller du kan prøve at Google Linux og automatic start script og starte scriptet o monitor mappen men du skal køre det som www-data brugerenDet lyder til den ikke får gemt indstillingerne - jeg ser på det senere i dag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret June 18, 2014 Rapporter Share Besvaret June 18, 2014 For lige at gøre mit svar fyldestgørende, så ja jeg bruger chrome Jeg har også prøvet at køre en webserver fra min windows pc, her har den problemer med at gemme/pakke .vis filen ud, det ligner ihvertfald det jeg kan læse ud af error logs.Jeg har ikke voldsomt styr på at få rettigheder låst op på windows, men umiddelbart skulle det hele være slået til som det skal.Men det er heller ikke så vigtigt lige på min windows, for det er ikke der den skal køre, det var mere for at vise at jeg sagtens kunne komme længere end det jeg når til når jeg kører det fra min mac. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret June 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 18, 2014 Det vil aldrig ville på Windows da Web koden kalder binære Linux filer. Kan måske virke på Mac men igen jeg er blevet træt af at forsøge at understøtte alt muligt. Hvis man ikke kan finde 350 kr til en raspberry pi så er det lige meget Jens Vestergaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Esben Uth Besvaret June 19, 2014 Rapporter Share Besvaret June 19, 2014 (rettet) Det vil aldrig ville på Windows da Web koden kalder binære Linux filer. Kan måske virke på Mac men igen jeg er blevet træt af at forsøge at understøtte alt muligt. Hvis man ikke kan finde 350 kr til en raspberry pi så er det lige megetHehe det var jeg slet ikke klar over, selvfølgelig er det ikke galt med 350kr for en pi, men når nu min mac står og kører i forvejen var det jo oplagt at prøve der Ot. Er det ikke den der er på tilbud her ?http://raspberrypi.dk/produkt/raspberry-pi-model-b-512mb-ram/?gclid=CLve69iThb8CFQb3wgodhxEAvA Redigeret June 19, 2014 af Esben Uth Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Brian Schmidt Besvaret June 19, 2014 Rapporter Share Besvaret June 19, 2014 Jo, det er den. Jeg har også investeret i sådan en, jeg har også en Mac kørende som iTunes server, men jeg må indrømme at den lille pi er simpelthen så spændende at jeg er begyndt at se den anden vej, nemlig om ikke jeg kunne komme derhen hvor min mac kunne slukkes.Pi'en bruger jo næsten ingen strøm og varme udviklingen er minimal.Mikkel: Jeg støtter dinbeslutning helt og fuldt. Brug tiden på nye features og kritiske fejl og ikke på understøttelse af flere platforme.Just my 10 cents. Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts