Torben Hadberg Skrevet March 31, 2014 Rapporter Share Skrevet March 31, 2014 Hej Alle Jeg har lagt mærke til at mit Antenne Modul A111-65 bliver meget varm. I specs står der at den skulle bruge 4W ved drift, og da den er encapsuleret i ét stort metalhus, kan jeg ikke helt forstå at den skal blive så varm, at man knap nok kan holde fingrene på den i mere en ca. 10 sek. Jeg vil skyde på at den er omkring 50-60 grader varm. Hvad med jer andre, hvor varm er jeres hus på Antenne modulet? med venlig hilsen T Hadberg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torben Hadberg Besvaret March 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2014 Hej Alle Jeg har lagt mærke til at mit Antenne Modul A111-65 bliver meget varm. I specs står der at den skulle bruge 4W ved drift, og da den er encapsuleret i ét stort metalhus, kan jeg ikke helt forstå at den skal blive så varm, at man knap nok kan holde fingrene på den i mere en ca. 10 sek. Jeg vil skyde på at den er omkring 50-60 grader varm. Hvad med jer andre, hvor varm er jeres hus på Antenne modulet? med venlig hilsen T HadbergSom tillægs info kan jeg sige at, jeg har brugt CAT 7 dobbelt skærmede Draga kabler. De går op til 1000MHz så der skulle ikke være nogen problemer med kablernes specs. RJ45 stikkene er Lexcom500 og jeg har selvfølgelig originale LK balun kabler ude i den anden ende ved forbrugerne (TV) med venlig hilsen T Hadberg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 31, 2014 Rapporter Share Besvaret March 31, 2014 Det er meget normalt at det er "godt lunt".Som du kan se på dette termofoto er mit ca. 40 gr.: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Torben Hadberg Besvaret March 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2014 Blæret.... Termografi foto af tavlen... Sejt!! Kommer du ikke lige forbi og tager et par termo fotos af min tavle Spøg til side: Jeg har nu Antenne modulet stående her på bordet ved siden af mig uden belastning på. Temperature er en lille smule lavere efter ca. en times drift, men dette kan jo sagtens skyldes at den lige nu kører i åben luft, hvor den nemmere kan komme af med varmen. Jeg vil nu prøve at sætte belastning på, et kabel af gangen for at se om det evt. får temperaturen til at stige markant. Nu må vi se Med venlig hilsen T Hadberg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 31, 2014 Rapporter Share Besvaret March 31, 2014 Blæret.... Termografi foto af tavlen... Sejt!! Kommer du ikke lige forbi og tager et par termo fotos af min tavle Spøg til side: Jeg har nu Antenne modulet stående her på bordet ved siden af mig uden belastning på. Temperature er en lille smule lavere efter ca. en times drift, men dette kan jo sagtens skyldes at den lige nu kører i åben luft, hvor den nemmere kan komme af med varmen. Jeg vil nu prøve at sætte belastning på, et kabel af gangen for at se om det evt. får temperaturen til at stige markant. Nu må vi se Med venlig hilsen T HadbergHar et A110-65. Alle udgange brugt. Når man føler på fronten, er den kold som en brøndgravers røv. Har dog ikke haft kappen af og mærket inde bag ved Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts