Hop til indhold

Email, adgang via nettet og notificationsbeskeder

Recommended Posts

HejsaJeg ved ikke hvor det går galt men 50% af det man burde kunne sætte op i administrator vinduet fra sin browser kan jeg ikke få til at virke.Hverken mails, adgang fra nettet eller andet !Findes der guide eller gode tråde derude som kan hjælpe mig ?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det fik jeg ikke lov til (billede for stort, hvornår fanden komme nutiden til de her amatøragtige forums!)Men essensen er:IP adresse: 192.168.1.xxx (adressen på controlleren)Port: 80Sikker port:443Undernetmaske: 255.255.255.0Gateway: 192.168.1.1 (adressen på din router PÅ INDERSIDEN)Jeg har ikke lige selv prøvet det, men hvis du så skal tilgå din controller fra ydersiden, så er det din ip adresse som din udbyder har givet dig samt port, f.eks, 85.xx.xx.xx:443 (eller er det port 80?)Som sagt har jeg i prøvet det her af, men jeg mener det er rigtigtHvis ikke, så er de vældig flinke hos LK Hotlinen!

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit råd:Lad være med at spilde tid med det.Når du så endelig får det til at virke, så henter controlleren blot mails i 7 dage. Nogen har dog været oppe på mere. (Der er vist flere tråde her).Jeg har eksperimenteret siden februar 2007 med det med stærkt varierende succes. Har lige haft det til at køre igen og havde 7 lykkelige dage. Så var det slut. Man kan så genstarte controlleren og køre i 7 dage igen :unsure: Men:Der går rygter om at der kommer ny firmware, der har løst problematikken. :woohoo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok