Coralreef Skrevet July 4, 2008 Rapporter Share Skrevet July 4, 2008 HejsaJeg ved ikke hvor det går galt men 50% af det man burde kunne sætte op i administrator vinduet fra sin browser kan jeg ikke få til at virke.Hverken mails, adgang fra nettet eller andet !Findes der guide eller gode tråde derude som kan hjælpe mig ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret July 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 4, 2008 Kan lige tilføje at det er en B-One mail adresse jeg vil opsætte på mit IHC ! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret July 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 4, 2008 Email kontrol : [img size=466]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/ihc1.jpg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret July 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 4, 2008 Notification : [img size=394]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/ihc2.jpg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret July 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 4, 2008 IP opsætning så jeg kan komme på via nettet og den fejl den skriver ?IP adressen har jeg fra mine cypercity papirer ! [img size=258]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/ihc3.jpg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret July 4, 2008 Rapporter Share Besvaret July 4, 2008 De der adresser ser forkerte udIP indstillinger bør se ud (næsten, kommer an på hvordan dit er sat op) som følger Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret July 4, 2008 Rapporter Share Besvaret July 4, 2008 Ja det fik jeg ikke lov til (billede for stort, hvornår fanden komme nutiden til de her amatøragtige forums!)Men essensen er:IP adresse: 192.168.1.xxx (adressen på controlleren)Port: 80Sikker port:443Undernetmaske: 255.255.255.0Gateway: 192.168.1.1 (adressen på din router PÅ INDERSIDEN)Jeg har ikke lige selv prøvet det, men hvis du så skal tilgå din controller fra ydersiden, så er det din ip adresse som din udbyder har givet dig samt port, f.eks, 85.xx.xx.xx:443 (eller er det port 80?)Som sagt har jeg i prøvet det her af, men jeg mener det er rigtigtHvis ikke, så er de vældig flinke hos LK Hotlinen! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret July 5, 2008 Rapporter Share Besvaret July 5, 2008 Mit råd:Lad være med at spilde tid med det.Når du så endelig får det til at virke, så henter controlleren blot mails i 7 dage. Nogen har dog været oppe på mere. (Der er vist flere tråde her).Jeg har eksperimenteret siden februar 2007 med det med stærkt varierende succes. Har lige haft det til at køre igen og havde 7 lykkelige dage. Så var det slut. Man kan så genstarte controlleren og køre i 7 dage igen Men:Der går rygter om at der kommer ny firmware, der har løst problematikken. :woohoo: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coralreef Besvaret July 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 5, 2008 Det er da under al kritik fra LK side hvis det ikke virker... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts