Hop til indhold

Montering Af Batteritryk I Eksisterende Dåse?

Recommended Posts

Hej

Jeg har fjernet nogle gamle kontaker, og står så med huller i enten væg (dåse) eller dørkarm. Her kan jeg selvfølgelig bare montere blinddæksler som jeg har liggende, men nogle steder vil jeg gerne sætte batteritryk op. Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan jeg får et batteritryk fastspændt i sådan et eksisterende hul uden af bruge lange træskruer (brugt i gamle installationer).

En midlertidig løsning jeg overvejede var at skifte skruerne i et blinddæksel ud med nogen der var noget længere og så lade dem gå igennem batteritrykket også. Lidt af en klods, og det er heller ikke lykkedes mig at finde skruer der var lange nok.

Nogen gode løsninger her?

mvh Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Lars.

Et batteritryk med tilhørende ramme og afbryderskruer. I dåserne er der sandsynligvis en klump skruen kan skrues i. Dørkarmen kan være lidt mere vanskeslig, men du brude kunne ligge batteritrykket direkte ovenpå gerigten og så 2 ”lange” afbryderskruer, forudsat der ellers er noget skruerne kan fange.

Afbryderskruer kan købes i mange langder http://www.greenline.dk/Lauritz-Knudsen-FUGA-1/LK-Fuga-Afbryderskruer-18/LK-FUGA-afbryderskruer-92020

Kan helt sikkert købes billigere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok