Danni k Skrevet March 14, 2014 Rapporter Share Skrevet March 14, 2014 Halløjsa. Jeg har snakket med et par af mine elektriker kollegaer som siger at alle tavle moduler skal sidde med mellemrum så man kun kan have 2 moduler på hver dinskinne ellers kan de brænde sammen. Jeg har ikke fundet noget om det her på forummet eller på LK's hjemmeside. Har kigget i galleriet her på siden og kan se folk sætter dem op af hinanden. Er her nogen som kan af eller bekræfte det?? Mvh Danni K. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 14, 2014 Rapporter Share Besvaret March 14, 2014 Du kan fortælle dine kollegaer at de skylder kage. LK sælger i hvert fald færdige IHC tavler til deres IHC Bolig koncept, og de sætter ikke kun 2 moduler på hver din-skinne. Man kan selvfølgelig ikke bare fylde tavlerne helt ud, uden at lave lidt beregninger.Her er et eksempel på en færdig tavle fra LK, og de har da lavet nødvendige beregninger. : http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/469T4892tavle.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret March 14, 2014 Rapporter Share Besvaret March 14, 2014 Tror du ikke det er ihc lysdæmperne de tænker på ? De har nemlig bedst af at sætte med lidt mellemrum i tavlen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Danni k Besvaret March 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2014 Okay takker. Tror der er noget de har misforstået så. Men så har jeg vel håneretten lidt tid... :-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Hansen Besvaret March 24, 2014 Rapporter Share Besvaret March 24, 2014 Okay takker. Tror der er noget de har misforstået så. Men så har jeg vel håneretten lidt tid... :-)Enig med SilverLine. Lysdæmperne skal uden tvivl have mellemrum pga. varmen de afgiver. Har oplevet alt for mange steder, at de med tiden pludselig ikke virker, hvilket skyldes varmen. :/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts