Jens Korsholm Skrevet March 13, 2014 Rapporter Share Skrevet March 13, 2014 hej jeg søger en fb til mit udendørs lys som kun reger på skumrings og ur med ugedagens intervaller håber der er nogle der hak hjælpe mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael christiansen Besvaret March 13, 2014 Rapporter Share Besvaret March 13, 2014 du kan bruge fb 2.1.02.a og sætte skumring ind ved ur aktiv så kan lyset godt nok ikke være tændt når skumring er off, men godt slukke og tænde på tid når skumring er on. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 yampa Besvaret March 14, 2014 Rapporter Share Besvaret March 14, 2014 Hvis du ikke gider en hel masse vrøvl med skumringsrelæer, så brug den her http://www.ihc-user.dk/forum/files/file/7-sol-op-og-nedgang/Har selv brugt den de sidste 2-3 år uden nogen problemer overhovedet ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Chr. Besvaret March 14, 2014 Rapporter Share Besvaret March 14, 2014 Samme her - sol op/ned spiller max Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 liberalis Besvaret March 16, 2014 Rapporter Share Besvaret March 16, 2014 Kan man kombinere denne fb med en pir sensor og et indgangsmodul? Jeg vil gerne hvis man kan få lyset til at tænde når solen er gået ned og lyset skal endvidere tænde om natten når pir sensoren bliver aktiveret. Lyser skal dog ikke tænde om morgenen. Der skal også være mulighed for at tænde og slukke via en wireless kontakt. Er det muligt med sol op og nedgangstider fb'en? Venligst,Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 liberalis Besvaret March 17, 2014 Rapporter Share Besvaret March 17, 2014 Kan man kombinere denne fb med en pir sensor og et indgangsmodul? Jeg vil gerne hvis man kan få lyset til at tænde når solen er gået ned og lyset skal endvidere tænde om natten når pir sensoren bliver aktiveret. Lyser skal dog ikke tænde om morgenen. Der skal også være mulighed for at tænde og slukke via en wireless kontakt. Er det muligt med sol op og nedgangstider fb'en? Venligst,LarsJeg tror jeg har fundet ud af det nu. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Korsholm
hej jeg søger en fb til mit udendørs lys som kun reger på skumrings og ur med ugedagens intervaller håber der er nogle der hak hjælpe mig
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts