liberalis Skrevet March 10, 2014 Rapporter Share Skrevet March 10, 2014 Hej, Vi er ved at lave en stjernehimmel med fiberlys og LED som lyskilde. Der vil være 2 lyskilder som samlet set bruger 8 watt. Så vidt jeg ved, skal en lysdæmper have en minimumsbelastning men skal alle IHC dimmere det? Det er ikke en løsning at anvende halogen pga. mulig brandfare. Tak. Venligst,Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret March 10, 2014 Rapporter Share Besvaret March 10, 2014 Prøv med denne nye udgave : http://billigihc.dk/lysdaemper-relae/29704-ihc-wireless-lampeudtag-o80-250w-dim-lysegra-1-stk-5703302127325.html Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
liberalis Besvaret March 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2014 Hej Silverline, Mange tak for svar :-) Det ser ud til at den kan "nøjes" med en minimumsbelastning på 5 watt så det er perfekt i mit tilfælde. Dog vil jeg egentlig helst hvis man f.eks. kunne anvende et ihc dimmer modul eller en "IHC Wireless fuga dæmper" (varekode = 505D6103). Årsagen er, at de skal monteres på oppe på loftrummet og der vil det se lidt kikset ud med et lampeudtag. Med hensyn til et ihc dimmer modul og Wireless fuga dæmper kan jeg ikke se hvad deres minimumsbelastning er og om de kan anvendes til LED. Er der nogen der ved om de kan dæmpe LED lyskilder som har et forbrug på 8 watt? Tak igen. Venligst,Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret March 10, 2014 Rapporter Share Besvaret March 10, 2014 Hej Silverline, Mange tak for svar :-) Det ser ud til at den kan "nøjes" med en minimumsbelastning på 5 watt så det er perfekt i mit tilfælde. Dog vil jeg egentlig helst hvis man f.eks. kunne anvende et ihc dimmer modul eller en "IHC Wireless fuga dæmper" (varekode = 505D6103). Årsagen er, at de skal monteres på oppe på loftrummet og der vil det se lidt kikset ud med et lampeudtag. Med hensyn til et ihc dimmer modul og Wireless fuga dæmper kan jeg ikke se hvad deres minimumsbelastning er og om de kan anvendes til LED. Er der nogen der ved om de kan dæmpe LED lyskilder som har et forbrug på 8 watt? Tak igen. Venligst,Lars Så køber du sådan en frækkert her til : http://www.greenline.dk/Lauritz-Knudsen-FUGA-1/LK-IHC-Wireless-950/LK-IHC---Underlag-Oe80-fWireless-lampeudtag-4365Den passer fint til et wireless udtag, bare man ikke laver 117 samlinger i dåsen. Den kan du sætte på et spær på dit loft, eller du kan købe en almindelig orange PL loft dåse, og sætte ditto. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
liberalis Besvaret March 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 11, 2014 Hejsa, Jeg endte ud med den foreslåede løsning, dvs. en ihc Wireless dimmer version 2 med underlag. Mange tak for svar :-) Venligst,Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts