liberalis Skrevet March 10, 2014 Rapporter Share Skrevet March 10, 2014 Hej, Vi er på udkig efter en stjernehimmel (fiber lys) som skal monteres i et rum på ca. 40 kvm. Stjernehimlen skal kunne dæmpes via IHC anlæg og lyskilden må gerne være LED. Har nogen af Jer erfaring med den slags og hvad kan I anbefale? Loftet er et gipsloft på 1. sal så vi kan bore i gennem oppe over loftet og ned. Tak. Venligst,Lars Bergmann Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
liberalis Besvaret March 10, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2014 Hej igen, Jeg har snakket med en som forhandler forskellige stjernehimler. Han anbefaler at man selv laver en plastik boks hvori lyskilden placeres. Tilbage er så at en dimmer vist skal have en minimum belastning. Spørgsmålet er om det gælder alle IHC dimmere. Dette spørgsmål stiller jeg i en anden tråd. Venligst,Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Nielsen1354922228 Besvaret March 10, 2014 Rapporter Share Besvaret March 10, 2014 Enten finder du en eletronisk trafo der kan dæmpes, eller en eltako EUD12D-UC og dæmper en 230v led pære Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TorbenSørensen Besvaret March 10, 2014 Rapporter Share Besvaret March 10, 2014 Har du prøvet LK's Lysdæmper/LED-guide? http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/privat/produkter-loesninger/Lysdaemper-LEDguide-privat.page? Jeg vil under alle omstændigheder vælge en Wireless dimmer til IHC, pga. styringsmulighederne er meget bedre, og så vælge en lyskilde som er testet ok dertil. Den kan bl.a. håndtere op til 32 scenarier, og har tilbagemelding til controlleren angående status. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts