Hop til indhold

Stjernehimmel Med Led Og Dæmpning Via Ihc

Recommended Posts

Hej,

Vi er på udkig efter en stjernehimmel (fiber lys) som skal monteres i et rum på ca. 40 kvm. Stjernehimlen skal kunne dæmpes via IHC anlæg og lyskilden må gerne være LED. Har nogen af Jer erfaring med den slags og hvad kan I anbefale?

Loftet er et gipsloft på 1. sal så vi kan bore i gennem oppe over loftet og ned.

Tak.

Venligst,

Lars Bergmann

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen,

Jeg har snakket med en som forhandler forskellige stjernehimler. Han anbefaler at man selv laver en plastik boks hvori lyskilden placeres. Tilbage er så at en dimmer vist skal have en minimum belastning. Spørgsmålet er om det gælder alle IHC dimmere. Dette spørgsmål stiller jeg i en anden tråd.

Venligst,

Lars

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du prøvet LK's Lysdæmper/LED-guide?  http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/privat/produkter-loesninger/Lysdaemper-LEDguide-privat.page?

Jeg vil under alle omstændigheder vælge en Wireless dimmer til IHC, pga. styringsmulighederne er meget bedre, og så vælge en lyskilde som er testet ok dertil. Den kan bl.a. håndtere op til 32 scenarier, og har tilbagemelding til controlleren angående status.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok