Mads Hindborg Skrevet March 9, 2014 Rapporter Share Skrevet March 9, 2014 Hej Alle,Nu er det desværre ved at være rigtig lang tid siden jeg har rodet med IHC! Jeg er lige startet på et lille projekt og kan nu ikke huske hvordan jeg beregner hvilken strøforsyning (15W eller 72W) jeg skal bruge til installationen (det står sikkert på side 1 i IHC håndbogen ).Det er en lille installation med samlet max. 6 in-output.har i tankerne det er en 15W strømforsyning der er brug for, men er der en der kan give en kort forklaring på hvordan jeg kommer frem til dette?På forhånd tak og go dag derude!mvh. Mads Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
SilverLine Besvaret March 9, 2014 Rapporter Share Besvaret March 9, 2014 Du slår alle komponenterne op i lk kataloget og ser deres watt forbrug, og ligger sammen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret March 9, 2014 Rapporter Share Besvaret March 9, 2014 På LK's hjemmeside har de et excel ark til backuptids beregner til alarm med nogle af tallene.Jeg har modificeret den så den kan bruges til et overblik.Søg lidt i forummet, så finder du det nok. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts