Hop til indhold
  • 0

Hjemmesimolering Status

Heino Poulsen
 Share

Spørgsmål

Hejsa

jeg her fået hjælp her inde til at lave en hjemme simolering og det virker også bare, når man aktiver den når man tager afsted tænder den lige underskabs spot i 5 sek for at fortælle den er aktiv..

bruger output > indikering af hjemmesimolering er aktiv..

problemet er når man har slår det fra får man ikke en indikering.. kan man lave det på en måde så man kan se det...

jeg køre wireless på alt. da det er gammet hus der er sat renoveret..

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Hejsa

jeg her fået hjælp her inde til at lave en hjemme simolering og det virker også bare, når man aktiver den når man tager afsted tænder den lige underskabs spot i 5 sek for at fortælle den er aktiv..

bruger output > indikering af hjemmesimolering er aktiv..

problemet er når man har slår det fra får man ikke en indikering.. kan man lave det på en måde så man kan se det...

jeg køre wireless på alt. da det er gammet hus der er sat renoveret..

Ja man kan sagtens lave så du også får en indikering når du slår det fra igen. Det kunne evt. være et par blink med de samme spots, eller lignende.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Du bruger den samme udgang, som indikerer om hjemmesimulering er aktiv. Det er så når den udgang går OFF, at den ønskede funktion skal udføres. Hvis du vil have en blinkfunktion, skal udgangen så aktivere en fb. som kan blinke med lyset. Hvis lyset "bare" skal tænde nogle sekunder som det gør når du aktiverer hjemmesimuleringen, vil jeg gætte på, uden at have set dit program, at det kan laves akkurat som når du aktiverer din hjemmesimulering. Forskellen er, at det er når den indikering går OFF i stedet for ON, at handlingen skal udføres.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Prøv om vedhæftede fungerer. Har lavet en fb. som når du aktiverer hjemmesimuleringen, tænder lyset under overskabe i 5 sek., og når du deaktiverer hjemmesimuleringen, blinker 2 gange med lyset under overskabe. (timer-tiden for hvor længe det skal tænde ved aktivering, kan justeres under indstillinger, og også antal gange det skal blinke ved deaktivering, kan justeres).

HeinoPoulsen.vis

Link til kommentar
Del på andre sites