Jens Ostenfeld Skrevet July 3, 2008 Rapporter Share Skrevet July 3, 2008 HejHvordan er det nu LK´s IHC dimmerene styres. Jeg skal bruge en hel del, 16 styks. Er det med 24 V outputmoduler?Kan man have flere ledere (lysgrupper) på hver dimmer?mvh Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret July 3, 2008 Rapporter Share Besvaret July 3, 2008 Du skal enten bruge 24, 230 eller 400 volts outputmoduler, men jo højere op i spændingen du kommer, jo mere larmer modulet.Det er klart det billigste at benytte 24 volts output.Husk at de skal ha' en touch og evt. en sluk-alt.Eller du skal ha' en op og en ned.Udover det, kan du også vælge at lave niveauer på nogle af dem. Der er 2 niveauer i dem, som kræver en udgang hver på dit output modul.Jeg går ud fra du spørger om du kan lave flere tændinger på samme lysdæmper? - Og ja, det kan du faktisk godt.Udgangen fra lysdæmperen kan du køre igennem et output 230 eller 400 modul, og derved dele lyset op i et rum, så det har samme lysstyrke på alt lyset.Men du skal jo stadig lige tænke på belastningen af lysdæmperen.Hvis du gør det, så skal du også i gang med at lave dine egne funktioner, hvis ikke du får nogen herinde til at lave dem for dig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jens Ostenfeld
HejHvordan er det nu LK´s IHC dimmerene styres. Jeg skal bruge en hel del, 16 styks. Er det med 24 V outputmoduler?Kan man have flere ledere (lysgrupper) på hver dimmer?mvh Jens
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts