Blegvad Skrevet February 19, 2014 Rapporter Share Skrevet February 19, 2014 Hejer der nogen der kan forklare hvordan man simplest programmere følgende.Jeg har i bryggerset spot der er forbundet til Wireless dimmer.jeg vil gerne have at mellem 0600 og 2200 tænder spot med 100% med aktivering af pir.mellem 0600 og 2200 vil jeg gerne have at spot tænder med 50% med aktivering af pir hvordan programmere man lettest det?mvhRune Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 19, 2014 Rapporter Share Besvaret February 19, 2014 RTFM ;-)FB 1.2.04 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Blegvad Besvaret February 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 20, 2014 jeg er nybegynder i programmering så manualen er noget stor tak for infoRune Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret February 21, 2014 Rapporter Share Besvaret February 21, 2014 Jeg er enig med Blegvad. Det havde været rart med en quick guide til almindelige brugere af IHC. F.eks. hvordan er det lige man laver et scenarie, hvordan programmerer jeg lige en ny Wireless lysdæmper osv. Manualen bruger mange sider på at forklare konceptet, hvilke dimser der indgår, ledninger osv. F.eks. ville en quick guide ud i simpel brug af Funktions blokke være guld værd for nye IHC brugere (noget for dig Lars? Skal gerne hjælpe med korrektur og PDF formatering:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 22, 2014 Rapporter Share Besvaret February 22, 2014 Ja vi har før haft gode intentioner, med bl.a FAQ, og downloadsektionen. Det var vist oppe at vende da forum platformen blev opgraderet sidst.Skal overveje det, men har knap tiden til fordybelse lige i øjeblikket. Kun jævnlige hurtige kik/indlæg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret March 4, 2014 Rapporter Share Besvaret March 4, 2014 Hej Rune. Har du fået løst dit problem, ellers kig på denne.Kristoffer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Szafranski Besvaret March 4, 2014 Rapporter Share Besvaret March 4, 2014 Glemte af vedhæfte.Pir styring af Bryggers.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Blegvad Besvaret March 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 31, 2014 tak det prøver jeg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Pfingstl Besvaret April 14, 2014 Rapporter Share Besvaret April 14, 2014 Bruger en FB 1.4.06 med indgang fra PIR, Skumring og NAT (7 dages ur aktiverer NAT) Lyset i en gang tænder så på PIR på f.eks. 60% når det er mørkt nok (skumring) og når NAT (7 dages ur) er aktiveret tændes der på 10% Dvs. om natten kan man gå gennem gangen med kun 10% lys så man kan finde vej. Tryk i gangen gør desuden at lyset kan tændes/reguleres manuelt (med en timer så det altid slukker igen) Jens Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Blegvad
Hej
er der nogen der kan forklare hvordan man simplest programmere følgende.
Jeg har i bryggerset spot der er forbundet til Wireless dimmer.
jeg vil gerne have at mellem 0600 og 2200 tænder spot med 100% med aktivering af pir.
mellem 0600 og 2200 vil jeg gerne have at spot tænder med 50% med aktivering af pir
hvordan programmere man lettest det?
mvh
Rune
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts