Søren1354922309 Skrevet February 15, 2014 Rapporter Share Skrevet February 15, 2014 Hej Har fået ny PC, og geninstalleret min IHC V.2Når jeg så forsøger at fange controlleren, får jeg den besked at min firmware er for gammel ifh. til den på controllerenHar så hentet en ny på LK's hjemmesideÅbner jeg så firmware loader, så står den bare og kører, har den nu gjort i 2 timer og kan ikke tilslutte til controlleren,Hvad gør jeg forkert? Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 15, 2014 Rapporter Share Besvaret February 15, 2014 Hej Søren - og velkommen til IHC-user.dk :-)Det er nok ikke lige tidspunktet at lege med firmware opdatering. Prøv imorgen når det bliver lyst at koble PC til med USB, sluk og tænd for strømmen til controlleren og se om du så firmware updateren så ikke kan fange den. Altså tilsluttet og med firmware updater kørende mens du genstarter controlleren.Hvis du har mod på det kan du selvfølgelig også prøve nu ;-) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren1354922309 Besvaret February 15, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 15, 2014 Tror egentlig det var mig der lige i farten misforstod den besked jeg fik :-)Det er min firmware på computeren der er for gammel, men kan ikke lige regne ud hvordan jeg får den opdateret. Søren Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 15, 2014 Rapporter Share Besvaret February 15, 2014 Det er så Visual programmet. Her henter du bare seneste version fra LK's hjemmeside. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren1354922309 Besvaret February 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 16, 2014 på den her side, der er den øverste jeg skal hente, når jeg har Visual 2 - ikke? http://www.lk.dk/Lauritz+Knudsen/professionel/teknisk-support/IHC-Control-Visual-Software2.page? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 16, 2014 Rapporter Share Besvaret February 16, 2014 Yep. Jeg ville gerne have lagt linket ind, men der er pt en fejl i forummet så man ikke kan copy/paste med InternetExplorer11. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts