ErikAa Besvaret February 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2014 Prøv myip.dk igen og se om din IP skulle være skiftet. Det sker jo, hvis man ikke har fast IP hos sin udbyder.Godt være jeg er lidt tungnem - men hvor skal ip fra Myip.dk indtastes? Under WAN i app'en?Det underlige er at jeg med samme IP i både LAN og WAN kan logge på når jeg er hjemme i huset - også med "always use WAN". Men virker ikke udenfor det trådløse netværks rækkevidde. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 18, 2014 Rapporter Share Besvaret February 18, 2014 Yes.WAN=Din offentlige, IP som app. anvender når du er "udenfor" hjemmet.LAN=Din controllers IP som app. anvender når den er på samme (trådløse) netværk. WAN kan også være en url/domæne alá: www.myhomeprivat.dk, men det kræver så du har det. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ErikAa Besvaret February 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2014 Men når jeg skriver IP (Göran Myip.dk) under WAN og vælger "always use WAN" så virker det ikke Jeg tror jeg må konstatere at denne mulighed med fjernbetjening af vores IHC ikke er en mulighed for os. Jeg takker for jeres tålmodighed. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 18, 2014 Rapporter Share Besvaret February 18, 2014 Så så nu vi skal nok få det til at virke. De må jo være en fejl 40 (60 ?) Din off IP finder du ved i en browser (Internet Explorer, Crome etc.) taster: www.myip.dkSå får du 4 tal alá: 62.198.176.12 (eller noget)Det er disse tal du skal indtaste som WAN i app. Du skal så nok slukke/disable det trådløse WIFI net på Iphone´n for at teste. På den måde benytter du 3/4G net - Internet - hjemmerouter - controllerHvis ikke du disabler, kan der være nogle routere der laver lidt ged i den hvis du i app´n har always use LAN aktiveret. For så går trafikken kun til hjemmerouter - lige ud af routeren for at opdage det jo er mig selv - tilbage til controller. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ErikAa Besvaret February 18, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 18, 2014 Jeg får 185.xx.xx.172Det sætter jeg ind under WAN - men stadig igen forbindelse. Problemet må nok ligge i routeren - andet kan jeg snart ikke forestille mig. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian Norman Hansen Besvaret February 19, 2014 Rapporter Share Besvaret February 19, 2014 Jeg får 185.xx.xx.172Det sætter jeg ind under WAN - men stadig igen forbindelse. Problemet må nok ligge i routeren - andet kan jeg snart ikke forestille mig.Har du mere end en router på? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ErikAa Besvaret February 19, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2014 Jeg har fibernet fra SE. Fra deres fiberboks har jeg forbundet min Linksys router direkte med kabel. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 19, 2014 Rapporter Share Besvaret February 19, 2014 SE er begyndt at dobbelt nat'te så du ikke kan tilgå din yderside ude fra, da du deler den med andre kunder. Hvis du vil undgå dette så skal du købe deres fast ip produkt til 30kr mdr. Christian Norman Hansen og Esben Uth 2 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders2880 Besvaret July 28, 2014 Rapporter Share Besvaret July 28, 2014 Jeg har prøvet noget ligenede da jeg forsøgte service view via google chrome så brugte explorer istedet også kørte det for mig. Jeg har en netgear router fra yousee som standart har adressen 192.168.0.1 og dette ændrer jeg så i routeren fordi IHC fra fabrikken jo hedder...1.3, men efter et par måneder gik den tilbage så jeg skulle ind og gøre det igen, men efter dette har det kørt fint... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts