Hop til indhold
  • 0

Indlæs Nye Fb I Controller?

KenS
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Min controller: SW ver. 2.7.166, HW ver. 6.2, SW dato. 20.03.2012, 

Jeg har ikke nogle af de FBére som ligger i gruppe 9 i min SW? Nu har jeg downloaded filen på LK´s site installeret på min PC hvor IHC Visual ligger. Men når jeg åbner mit program kan jeg ikke finde nogle FB gruppe 9 kun FB grupperne 00 til 08.

Hvad gør jeg forkert?  :wacko: Skal de indlæses i controller på en speciel måde - nej - det er ikke særligt ofte jeg roder med ny SW versioner!!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

De eneste FB der ligger i controlleren er de der lægges ind når man laver sit program/projekt. Derfor kan du sagtens mangle masser af FB.

Hvi du mangler funktionalitet kan du bare ligge de pågælde FB ind i dit program, da du jo har dem indlæst på din PC i Visual.

Bemærk også at der er nogle FB der er udgået når man opgraderer til LK's seneste, så man skal ikke have alle, men kan have det.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

De eneste FB der ligger i controlleren er de der lægges ind når man laver sit program/projekt. Derfor kan du sagtens mangle masser af FB.

Hvi du mangler funktionalitet kan du bare ligge de pågælde FB ind i dit program, da du jo har dem indlæst på din PC i Visual.

Bemærk også at der er nogle FB der er udgået når man opgraderer til LK's seneste, så man skal ikke have alle, men kan have det.

Hmmm ja det kan man sikkert - jeg kan bare ikke lige finde ud af det! Synes ikke jeg kan finde et sted i Visual hvor jeg kan indlæse nye FBére. Kun 'indsæt' menuer som jo bare bruger de FB'ere der er i forvejen?

Hvad gør jeg galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Du kan hente sidste nye FB på LK´s hjemmeside.

Du kan også "stjæle" /kopiere FB fra andre projekter du åbner i visual ved at højreklikke på dem, vælge gem (et passende sted). Genstart Visual og vupti så så har du muligheden for at "genbruge" FB´n

Okeey det var så let at det blev svært :-)) NU virker det - Tak for hjælpen

Link til kommentar
Del på andre sites