Jesper Søgaard Johansen Skrevet February 8, 2014 Rapporter Share Skrevet February 8, 2014 Hej. Jeg kan ikke få forbindelse til controlleren via usb.jeg har set under enhedshåndtering og der står usb rigtigt. det er er en windows 7. 64bitihc version 2.7.110 hvis jeg prøver via ip skriver den den adgang ikke tilladt. jeg har prøvet at reset bruger og kode Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2014 Det er selvfølgelig visual 2 med fw 2.7.168 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anders Bo Besvaret February 8, 2014 Rapporter Share Besvaret February 8, 2014 Hej JesperHvis webporten ikke er port 80 skal denne angives med kolon efter ip adressen 10.18.93.2: Rigtig god ide at angive den valgte webport med Dymo på controlleren...En factory reset er sidste udvej da alle wireless enheder skal linkes igen.Anders Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2014 Ja men det skulle meget gerne stå default. Og jeg burde komme på USB og det virker ikke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Ahler Besvaret February 8, 2014 Rapporter Share Besvaret February 8, 2014 Hvor langt kommer du? Får du "velkomstbilled" fra controlleren, eller bare nada? Har du prøvet at tage strømmen - husk backup også og vente 60sek? Henrik Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 8, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 8, 2014 Nu har jeg prøvet at komme på 2stk og det lykkes ikke det må være nået med pc'en. Det er når jeg vælger i kommunikation's indstillinger og USB siger der controller ikke fundet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret February 9, 2014 Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 Se her: http://lk.dk/download/Diverse/driver-update-gennemgang.docog her: http://lk.dk/download/software/lk_da_usb_driver.exe Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
enke Besvaret February 9, 2014 Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 Måske et lidt dumt spørgsmål - men har du også prøvet et andet USB kabel ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 Ja det har jeg. Fw uploade virker fint. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 MCenterFreak. Den står rigtig i enhedsåndtering. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret February 9, 2014 Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 Prøv at slå din firewall fra Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 Okay det vil jeg prøve senere. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 Det virker heller ikke. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Søgaard Johansen Besvaret February 9, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 9, 2014 Sådan ser det ud. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts