Sebastian Bernard Hørup Skrevet February 1, 2014 Rapporter Share Skrevet February 1, 2014 Hej. Jeg er igang med at re-designe og programmere diverse af IHC control modulerne da de er store og har dårlige funktioner.. Hvis i selv kunne bestemme, hvordan skulle de så virke/se ud. ? Hvilke funktioner kunne i tænke jer. ? Alle inputs er velkommen Jeg skal også bruge nogen "test" brugere på et tidspunkt til at teste funktionaliteten af de forskellige moduler. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gilbert Besvaret February 2, 2014 Rapporter Share Besvaret February 2, 2014 savner en dimmer til din skinne som tilbage mælder ligesom wireless Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret February 3, 2014 Rapporter Share Besvaret February 3, 2014 Det er kun nødvendigt med ét opslad, og denne kategori her er den rigtige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret September 30, 2014 Rapporter Share Besvaret September 30, 2014 Er der stadig gang i tråden? Det jeg savner, er et 230v output modul der kan måle strømforbruget...Så feks når man tænder tv'et (strømmen stiger) så tænder en lampe bag tv'et... Kristian Poulsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts