niknak-dk Skrevet February 1, 2014 Rapporter Share Skrevet February 1, 2014 Ved ikke om i har set det men Visility er kommet med en ny boks uden skærm.Man får integration med sonos, ventilation, hue, samt sammenkobling af flere controllere.Sådan en skal man hvis have Læs lidt om den her: http://www.visility.com/1365 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gilbert Besvaret February 1, 2014 Rapporter Share Besvaret February 1, 2014 Ja prisen spiller jo også lidt plus det er et lukket miljø, openhab er jo præcis det den lille boks kan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ihcJesper Besvaret February 1, 2014 Rapporter Share Besvaret February 1, 2014 Det er jo fine funktioner.Men er prisen hemmelig? - Kan da ikke lige se den .... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 1, 2014 Rapporter Share Besvaret February 1, 2014 Ja og for openhab comunitiet vil det nok heller ikke være svært at lave de øvrige integrationer, hvis man var inde i varmen som Visility og havde adgang til LK's IHC protokoller mm.Prisen tør man ikke gætte på, når man ved deres skærm koster 12.500,-De skal jo have betalt nogle af alle deres programerings/designer timer, og det får de jo ikke ved blot at sælge hardwaren til kostpris + 15-40% som vel er normal avance. Så vi skal nok forvente at se en RasberryPi løsning i specialindpakning til 3-5.000,- (just my two cents) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret March 26, 2014 Rapporter Share Besvaret March 26, 2014 Hej Til info. Vedhæftet lidt information på Home Squid Bridge som jeg har modtaget far Visility. Lars' bud på pris er spot on. Mvh SørenVisility prisliste 2014.pdfvisility_hsb_vejledning_1.0.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
LTJ Besvaret June 14, 2014 Rapporter Share Besvaret June 14, 2014 Hvordan fungerer HSB/DB-pro med LK's app til Ipad? Jeg tænker hvis jeg kobler to controllere på en HSB. Kan jeg så stadig bruge EN app til at styre min installation, eller kan jeg kun kontrollere den ene controller herfra? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
niknak-dk Besvaret June 14, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 14, 2014 Du kan forbinde flere controllere til ipad appen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts