Thomas Bo Sørensen Skrevet February 1, 2014 Rapporter Share Skrevet February 1, 2014 Jeg skal have udskiftet en kontroller ved an kunde, de har en gammel sag,hvor projektet er programmeret i visual 1.32 jeg vil gerne have dette projekt ind i den nye controller. Så vidt jeg ved er det ikke muligt at sende projektet direkte over. Kender i til et sted hvor man kan aflevere det gamle projekt også få nogle til at lave et projekt til den nye controller som har præcis de samme funktioner.?Dvs så jeg bare kan tage den gamle ud og smide den nye ind og montere ledningerne fra in og out på samme pladser i den nye controller. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 1, 2014 Rapporter Share Besvaret February 1, 2014 Nope, det findes ikke umiddelbart. Der var engang et firma der tilbød servicen, og LK har en program (Indisk vistnok) der kan konvertere gamle FB til nye.Men hvos det er dig der hænger på programmering/servicering af installationen i fremtiden kunne du jo ligesågodt selv overveje at lave det. Det skal nemlig laves fra bunden. Men har du det gamle program er det bare at gå igang fra en ende af og "copy/paste". Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Clemen Besvaret February 1, 2014 Rapporter Share Besvaret February 1, 2014 Udskriv dokuementationen fra den gamle, og det tager ikke lang tid at flytte over Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts