Henrik Ahler Skrevet January 27, 2014 Rapporter Share Skrevet January 27, 2014 (rettet) Jeg har åbenbart fået opdateret min java, og nu virker bla. serviceview/sceneview/scenedesign fra min browser ikke længere. Jeg har forsøgt både fra IE og firefox.... Nogen der har oplevet det samme, og evt fundet en løsning? Jeg har forsøgt at lave en systemgendannelse, men uden held. Jeg får fint kontakt via visuel... Mvh Henrik ------------------ Sorry, jeg har kigget mig lidt omkring og fandt løsningen i en tråd herinde ;-) Redigeret January 27, 2014 af Henrik Rasmussen1354922286 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mads Snog Besvaret January 27, 2014 Rapporter Share Besvaret January 27, 2014 hmm jeg har ikke kunne funde en løsning ??har prøvet og slette og installer det igen med uden held suks Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Ahler Besvaret January 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2014 hmm jeg har ikke kunne funde en løsning ??har prøvet og slette og installer det igen med uden held suks Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henrik Ahler Besvaret January 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 27, 2014 Jeg gik under java controlpanelet og under sikkerhed, står den efter javaopdateringen til "høj", og jeg valgte "mellem". Vupti, så virkede det igen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret January 27, 2014 Rapporter Share Besvaret January 27, 2014 Eller du kan beholde det høje sikkerhedsniveau, og oprette en undtagelse hvor du indtasret din controllers ip-adresse Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts